Je bent weer eens een beetje positief, dat doet me goed. Kleine touch wat ik ook fijn vind is dat als je een trophy krijgt nu op de PS knop kunt drukken om te zien welke het was. Sure, dat was al op de 360 zo, maar dat doet er niet toe. Fijn dat het hier nu ook gearriveerd is. Er staat nog genoeg op mijn verlanglijstje, maar we komen we wel. Op naar 3.0!
Ik ben niet zo heel moeilijk tevreden te houden qua functionaliteit, meeste gebruik ik toch niet maar de basics moeten gewoon goed werken
MIjn sleep mode werkt niet goed meer sinds de update. Hij gaat er wel in, maar komt er niet meer uit. Ik moet dan echt de stroomkabel uit de ps4 halen. Meer mensen last van?
Alleen gaat die bij mij niet naar de trophy list als ik dan op de PS Button druk . Je hoort dan wel het menu geluid, maar hij blijft gewoon ingame.
Standbymodus; YouTube heeft ook wat problemen, dit heb ik zelf ook al gemerkt; Bron; http://www.telegraaf.nl/digitaal/ga...tm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Een dag na de release was die van mij al verot en dat kwam ook door de standby mode sindsdien gewoon nooit meer aangehad.
Met beide geen problemen gehad gelukkig Gisteren hele tijd in stand by gehad, en zo te zien werkt de yt upload ook
Eindelijk kunnen inloggen bij youtube. Je moet in je Google account even de psn machtiging intrekken en dan je ps4 opnieuw inloggen. Problem solved
Hoe kom je in de Amerikaanse PS store en kun je die theme's daar dan downloaden en weer terug schakelen naar de NL store?
Een nieuw PSN account aanmaken op een Amerikaans adres. En dan zou ik een tax free staat kiezen . Eén van de volgende: Delaware Oregon Alaska New Hampshire Montana
En een adres opzoeken in 1 van die staten? En stel dat je een adres hebt die al bestaat als PSN account? Ik vind het ook een beetje raar om een account aan te maken op iemand anders zijn adres ...
Ik heb een account aangemaakt met een Delaware postcode enz. Kan ik nu ook me PayPal instellen of moet die ook een USA account hebben?
Dat is idd wel een goed idee. Een adres nemen van een bedrijf. Ik zal eens kijken van de week Maar als je een 2e account maakt en daarmee bv die thema's binnenhaalt. Kun je die dan ook gebruiken op je NL account?