1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] Game/account sharen op de PS4

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 29 mrt 2014.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja en ja. Moet master zijn en je kan gewoon met iedereen spelen ;) enige waar je aan moet denken is dat je de dlc ook met jouw US account aanschaft.

    @Cyrax dat is mogelijk. Jij moet jouw eigen account op jouw ps dan gebruiken en hij moet jouw account als hoofd account instellen op zijn PS. Alleen mogelijk met internetverbinding btw.
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Thnx, duidelijk. Alleen digitale games lijkt me toch. Heeft hij niet, maar ik wel. De bitch
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Als hij ook digitale games kan je het zelf ook doen. Tot die tijd zou je eigenlijk huurkosten aan die ander moeten vragen :+
     
  4. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Als je nou een US account maakt in 1 vd 5 staten waar ze geen sales tax hebben, hoef je die dan ook niet op PSN te betalen?
    Oftewel 8.75 - 4% extra korting op elke game?
     
  5. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    Thanks, en dat van de 3V card kan ook gewoon? Ik heb hem net ingevoerd als betaalmiddel met een willekeurig adres in New Hampshire, de ps4 heeft dit ook geaccepteerd (3V card is immer 'anoniem'). Als ik er nu geld opzet kan gewoon zo betalen op blokkeert die dan alsnog? (weet dat liever zeker van te voren voordat ik er geld op zet).
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Lijkt mij niet, maar ik weet dat niet uit eigen ervaring. Ik koop alleen met giftcards. begin anders met iets kleins kopen en wacht een dag?
     
  7. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb destiny nu voor het eerst op deze manier aangeschaft.
    Ben heel benieuwd hoe vlekkeloos alles gaat lopen.
    Die Vanguard bonus kan ik toch wel gewoon gebruiken neem ik aan?
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    als het goed is wel. Alleen apps of programma's van buitenaf kunnen soms zeggen dat jij iets niet hebt. Zo had ik bij BF4 gewoon premium op de PS4, maar op battlelog kreeg ik dat niet te zien (wel dat ik alle mappacks had). Verder krijg je alles gewoon.
     
  9. bertan88

    bertan88 No Pain! No Game!

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    2
    Is er een verschil als ik een US account gebruik hier in Nederland ten opzichte van een EU account qua online spelen? Want dan ga ik alles over schakelen en spellen samen delen met me broertje.
    Bijvoorbeeld fifa bestellen voor 60 dollar en samen delen en samen online spelen.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hou er wel rekening mee dat 1 van jullie accounts dan een usa account moet zijn.

    Mocht je beide een NL account hebben dan kan je deze sowieso met gemak delen. Het is volgens mij ook de meest gemakkelijke optie: iemand vinden die je vertrouwt, elkaars account op je eigen ps4 als masteraccount instellen en spelen maar. Dan zijn je spellen nog net iets goedkoper en geen regiogedonder.
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat is de beste site om US centjes te kopen? Zeg niet Offgamers, want die vragen ook nog een processing fee. :+ Er zal toch vast een site zijn die dat niet doet!
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Die van 50 is blijkbaar out of stock =(

    edit: Daar is ie weer, maar ook al een payment fee.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2014
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Offgamers kan je ook met ideal doen. Dan is het 70 cent erbij :)
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nog steeds 70 cent te veel, maar ja. :+
    /gierig

    Bij die van 10 kan ik niet met paypal/ideal betalen, klopt dat? Argh, waarom kan ik niet gewoon direct via de PSN Store met paypal betalen. Wat een gedoe weer. :+
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat zou wel moeten kunnen. Ik heb 10/20/50 daar besteld en alles kon daarmee :)
     
  17. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een domme vraag,maar als je een nieuw account maakt moet je dan een ander email adres gebruiken,dan die van de masteraccount.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
  19. Sparxy

    Sparxy Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu wat dingen gelezen en ik vroeg me af of iemand mij kan helpen in mijn specifieke situatie:

    Ik heb een NL account met PS+ (noemen we A NL) en een USA account (A USA), mijn broertje heeft alleen een NL account met PS+ (B NL). Vanwege gameshare heb ik op mijn PS4 B NL en A USA als primair staan, mijn broertje heeft op zijn account A NL primair staan. Dit werkt voor NL content perfect, het is nu alleen zo dat ik een aankoop wilde doen in de USA store en dat dan graag zou willen spelen op onze beide PS4s. Dit lukt niet, is er een optie om dat wel te krijgen of is het gewoon onmogelijk?
     

Deel Deze Pagina