Wat een ontzettend gaaf spel is dit zeg, zo'n beetje wat Destiny ooit beloofde eigenlijk zelfs... In tijden niet zoveel lol gehad met een multiplayer game.
Ja ik speel met randoms en dat gaat prima. Soms zit er iemand tussen die er niks van kan maar die kun je evt. kicken.
Wat een ontzettend gave game is dit zeg... T/m lvl 6-7 planeten is het al leuk en hectisch, maar vanaf lvl 8-10 planeten wordt het echt 1 grote chaos waarin teamplay en strategie echt belangrijk wordt. En al die accidental deaths, hilarisch..
Hmmm ik ben niet helemaal overtuigd ondanks de reviews. Hoofdreden: ik ben niet zo van de top down shooters. Dit soort momenten baal ik echt dat er tegenwoordig bijna geen demo's meer zijn.
Yup gunplay is heerlijk. Friendly fire on en het managen van je supply drops (genaamd stratagems) maken dit zo'n gigantisch vette game. Je hebt ook veel moeilijkheidsgraden. Dive in the park, very easy, easy, medium, challenging, very challenging, hard, very hard, hard as hell, suicide mission, impossible, hell dive. Ene keer heb je zin in een simpele missie om beginners te helpen. Andere ben je aan het zwoegen met 3 andere om door het speelveld te worstelen. En moet iedereen contant de stratagem ooroepen die gesneuvelde teammates terugbrengt in het spel. Dit doe je door een serie knoppen in te drukken op de d pad en in alle chaos is dat nervewrecking. Heerlijk hoe jij er af en toe ff alleen voorstaat en toch voor elkaar krijgt de andere te laten respawnen. Latere difficulties worden healers steeds belangrijker. De matchmaking kan nog wel een patch gebruiken. Dat je precies kan zoeken naar moeilijkheidsgraad en dat er meer games te zien zijn. Als ik bv alleen een game start joinen er soms geen mensen en is mijn game dus niet zichtbaar in de lijst. Een sos beacon helpt ook niet. Dat verhelpen en de game gaat van awesome naar even more awesome
Yep, dit is 1 van de dingen die nog verbeterd kunnen worden. Zou het ook tof vinden als ze wat meer kleuren beschikbaar maken voor je diver zodat je er nog wat unieker uit kan zien. En straks meer rassen, planeten e.d., Sony kan hier een franchise hebben die nog jaren meegaat...
Begin je elk level weer opnieuw met standaard wapens, of worden je wapens ook steeds beter met upgrades naarmate je meer uren in het spel gestoken hebt?
Je speelt nieuwe wapens vrij als je hoger lvl wordt, en je krijgt ‘’research points’’ waarmee je je wapens kunt upgraden. De strategems (abilities) speel je vrij door planeten ''uit te spelen'', voor elke planeet is er een andere strategem. Bij het begin van elk nieuwe potje kun je kiezen welke wapens en strategems je dit keer meeneemt.
Bedankt voor je antwoord! Ik vrees dat ik 'm ook ga aanschaffen haha. De game lijkt me echt vermakelijk!
Hahaha. Ik kijk nog even de kat uit de boom. Heb hier verdomme nog The Order liggen (amper 1,5 uur gespeeld), Wolf among us en nog meer zoals je wel heb kunnen lezen. ;-) Blindelings kopen zorgt alleen voor een grotere back catalog.
Stoere game hoor. Jammer dat ik geen gold online heb, anders had ik dit wel voor de co-op gekocht. SP lijkt me minder?