[yt]tHSeyPl--Fw[/yt] [yt]MlNfJvFnzc8[/yt] [yt]o-B40rzJHOY[/yt] [yt]NFukFWFndEk[/yt] [yt]Uibnf_Q_51s[/yt]
Ook hier deel 1 en 2 nog op de HDD staan; deel 1 ver gekomen, maar doorandere games maar niet verder gegaan...toch maar eens doen, dan deeltje 2, en dan klaar voor deel 3! Ziet er vet uit....
Vind de voice acting er ook erg goed uitzien. Volgens mij heeft de game sowieso een serieuzere toon dan de vorige 2.
Storywise waren beide Infamous games wel serieus. Kwa artstyle misschien iets minder. Fun gameplay gecombineerd met een goed verhaal?
Net wat gameplay gezien, erg bruut moet ik zeggen. Hoofdpersonage lijkt me ook wel tof. InFamous vond ik heel matig, deel twee alleen de demo gespeeld maar deed me ook weinig. Altijd net niet geweest voor me, maar dit is echt dik.
Net dat laatste gameplay filmpje gekeken; de graphics zijn echt bizar goed en het lijkt daarnaast ook nog eens ontzettend soepel te spelen. En geen hud!
Nice gameplay filmpje! Valt wel op dat de 'cartoony' stijl wel zo goed als weg is. Vind ik ergens wel jammer omdat dan de cutscenes misschien ook niet meer in stripstijl zullen zijn, die waren erg vet. Verder louter positief. Heb erg genoten van 1 en 2 dus als de PS4 er hier in komt gaat deze ook zeker aangeschaft worden.