1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] Killzone: Shadow Fall

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 21 feb 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoeven net per se betere wapens te zijn maar het is altijd fijn om ergens naartoe te werken. En ik weet niet of challenges dan alleen genoeg zijn. Vind het ook een beetje raar idee van ze. :)
     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ben wel blij dat er heel veel positieve reacties zijn over de controller
     
  3. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    +1

    Bij cod speelde ik toch nog even een paar potjes meer om toch die ene level te halen waardoor je weer een wapen unlocked.

    Vervolgens na de wapen uit te rusten speelde ik weer een uur door om een attachment te unlocken en zo was ik ineens 3 uur verder.

    Heerlijk!
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik werk ook graag ergens naartoe, maar voor een online game vind ik wapens geen goed idee. Ik wil vanaf het begin kunnen uitzoeken wat het beste bij mijn speelstijl past. De wapens zullen niet altijd beter zijn, maar wel anders. Tenminste, dat neem ik aan. Ik vind het niet erg om te verliezen, maar ik vind het wel erg om te verliezen omdat de tegenstander langer heeft gespeeld en daarbij een fijner wapen heeft unlocked.

    Zouden jullie er dan op tegen zijn als je meer cosmetische dingen kreeg ipv wapens?
    Wat zijn ze nu dan van plan te doen als je een level omhoog gaat?
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Wordt bijna onpasselijk van hoe die kerel realistisch kapot geknald wordt :+ Gruwelijke shit!
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Nu zijn er challenges. Op release zijn er meteen 1500 beschikbaar. Denk aan een turret kapot maken of een colleteral (2 kills, 1 schot) krijgen. Nu zijn er ook class based challengers voor bijv een medic of sniper. In de Eurogamer interview wordt het deels uitgelegd.

    [yt]DaSsjCBxArE[/yt]

    Vanaf 3.40
     
  8. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    max payne 3 nooit gespeeld?
     
  9. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909






    Mooi zo voelt het in ieder geval niet zo lineair aan (wat de meeste shooters meestal wel zijn).

    Ben benieuwd naar de andere locaties in de game.

    Ohh ya... kijk op 1080p... beelden zien er echt nice uit :9 . En dan zijn het ook nog youtube beelden... kan niet wachten om deze game op mijn nieuwe Sony Bravia LED tv te spelen.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2013
  10. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Valt me wel op dat alle poppetjes die je moet redden precies op mekaar lijken, Of het is een planeet waar iedereen op mekaar lijkt XD
     
  11. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Dat viel me ook op hehe

    Ik vind die characters niet echt mooi gemaakt. Zulke zieke graphics, en toch zien die characters er zo standaard uit. Sowieso ben ik niet zo een groot fan van die cartoony stijl.

    Maar dat mag de pret niet bederven.

    De graphics zijn overal dik in orde. Mooier heb ik ze in ieder geval nog niet gezien (op de PS4 of Xbone).

    Dit zijn high end PC graphics. En dat voor een console launch-title (best knap). Hoe zullen de games er over een paar jaar uitzien ?
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2013
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Spat dat bloed nou op die doos achter hem? Geweldig _O_
     
  13. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Wauw. Game ziet er echt goed uit. Gaan ze het toch nog voor elkaar krijgen om me te hypen.. :mad:
     
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Jawel, maar dan kan ik hier toch nog wel onpasselijk van worden :+
     
  15. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    als je naar het einde skipt waar die kerel wat zegt, Waarom kunnen ze zijn gezicht niet normaal laten gaan als hij praat, Ik beweeg toch ook niet helemaal mijn wangen als ik praat XD


     
  16. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Jeetje wat is die A,I slecht zeg, valt me op bij meerdere filmpjes dat het ezels zijn, en dan ook nog die slow motion, en die robot die laat zien waar je tegenstanders zitten, hoop dat het spel wel wat meer uitdaging heeft als je het op moeilijker niveau speelt, wel erg makkelijk van wat ik er zo van zie. Spel ziet er wel goed uit.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  19. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Huh? 45GB :eek: Das groter dan digitaal?
     
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik moet er niet aan denken om een game zo groot als deze te downloaden, ben dan uren bezig8)
     

Deel Deze Pagina