1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] Knack

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 24 feb 2013.

  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb ik gedaan. Game loopt voor geen ene meter. Vooral als het erg druk is 4 tanks en gaan kapot, dropt de framerate naar 0?
    Zal morgen even een gameplay filmpje van tonen.





    Vreemd, bij mij is het echt niet leuk meer zo erg haha. Hoe verder ik in het verhaal kom, hoe meer framedrops er ontstaan. Ik heb er imo alleen bij deze game last van Infamous draait als een zonnetje.
     
  2. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Erg vreemd, zulke dingen kunnen haast niet aan een disc liggen lijkt me maar begin hier toch te twijfelen. Infamous zou ook vreemd moeten doen als t aan je systeem ligt lijkt me?
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies; ik zou de disc ruilen/terugsturen.
     
  4. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7






    Ligt daar niet aan, game is gewoon ruk als het om de framerate gaat. Ik heb zelfs een framerate test video gekeken op YouTube en daar is het precies het zelfde, waar ik last van heb. Lijkt mij dus duidelijk, dat de performance ver te zoeken is in deze game. Verder vind ik 'm wel vermakelijk en op hard tactisch aan de gang gaan, maakt het leuker en spannender.
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2014
  5. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Net begonnen met de game, snap de (TE) negatieve berichten niet...
    Vind t een vermaeklijke game!
     
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    De meeste mensen hier waren wel gematigd positief.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Was niet enthousiast over de winkeldemo. Heb em ook een half jaar op werk laten liggen, al was hij gratis. Nu toch maar meegenomen
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik was er positief over hoor ;) Leuke game, ziet er prima uit, en speelt lekker weg en op stukken best uitdagend.
     
  9. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik had hetzelfde met de winkel demo vond daar weinig aan.. dacht wat een @&($&@ spel.. maar toch trok de game me..

    en ben blij dat ik hem toch ben gaan spelen want vind het toch wel een gave game, speelt heerlijk weg *)
     
  10. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    net uitgespeeld. hoop dat er meer van dit soort games voor de ps4 kopen.. heerlijke game!!
     
  11. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Serieus?
     
  12. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5

    Ja eigenlihk wel
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik zag dat deze game dit weekend 30 euro is bij bol.com ... is het wat?
     
  14. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb het met plezier uitgespeeld. Zeker in co-op leuk. Het is geen echte knaller, maar zeker geen slecht spel.
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik vond het een erg leuke game en dat terwijl het niet echt mijn genre is. Maar de gameplay is gewoon erg goed. Speelt lekker weg en is op stukken best uitdagend, zonder dat het irritant wordt. Grafisch ook dik in orde, leuk stijltje en al de onderdeeltjes waaruit Knack bestaat zijn erg mooi weergegeven!

    Tweedehands kun je hem nog wel voor minder dan 30 krijgen overigens. Maar ik had hem full price en vond em zelfs dat waard.
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb de game gekocht deze week omdat die 18 euro is op PSN. Ik zit nu in hoofdstuk 4, maar door de uitdaging is het behoorlijk leuk. Je moet echt wel even nadenken wat je doet en soms strategisch te werk gaan. De game is ontzettend lineair, maar daar stoor ik me totaal niet aan. Ik zie waar de slechte cijfers vandaan komen, maar ik zie genoeg elementen die wél prima zijn. Het is een genre wat je niet veel meer ziet op de Xbox en de PS. Dus misschien is het een gebrek aan beter, maar toch geniet ik er wel van.
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik vond het ook een vermakelijke game met prima combat en best uitdagend op zijn tijd. Zeker een aanrader nu die nice price is...
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Near the end of the meeting, Cerny pulled up Knack, his PS4 launch title, side by side on two HDTVs. One game was running on a PS4 Pro and the other on a standard PS4. The differences were obvious: The PS4 Pro resolved cleaner lines and animations while the standard PS4 scene had more noise, particularly in detailed areas and backgrounds.

    Cerny started with the Pro, picking up the controller and saying, "So if we look at the scene, again, it's very clean, smooth. But if I were to do this on -- " he switched to the PS4 TV and sighed. "Look at all the moiré, or all of the shimmery noise in the distance. And this is what we see when we play games on an HDTV and we've learned to ignore it."
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja, hij kan ook weinig anders zeggen natuurlijk. Is natuurlijk ook een grote marketing shizzle ... Hij moet wel verkopen die Pro. Ik ben er voor hoor, maar niet vanwege de 4K. Dat is echt overrated imho ...
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Sta er sowieso van te kijken dat ze Knack zo'n patch geven.
    Doe dan een wat grotere titel:+
     

Deel Deze Pagina