1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] Rocket League

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 10 jul 2015.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    We hebben weer een verslavende topper beschikbaar.. Ditmaal in de vorm van Rocket League, deze maand gratis te downloaden voor Playstation Plus leden.

    Wat is het? Competitief voetballen met niet voetballers maar jawel... auto's! Al boostend en jumpend probeer je de bal in het doel van de tegenstander te werken en dit zorgt voor chaos, héél veel chaos.

    Kortom, een erg leuke game dus. En wie weet kunnen we met XBW een vast avondje Rocket League organizeren!
    Laat even weten of je zin hebt om mee te doen, of deel je ervaringen met de game!

     
    Mallakai en Dr0kz vinden dit leuk.
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Krijg nog altijd melding "not logged in to Rocket League servers."
    Nog altijd niet gefixt? Heb tot nu toe maar heel even Rocket League gespeeld, en dat ging gepaard met veel lag.

    Deze servers issues kunnen een game echt kapot maken. Al blijf ik toch wel van Rocket League houden hoor O-)
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Vette verslavende game.:9
    Nog niet online gespeeld, hopelijk in het weekend wat tijd voor.:cool:
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik had de beta al gespeeld, dus ik wist allang dat deze game vet ging worden. Dat de game nu gratis is voor Playstation Plus heel een voor- en een nadeel:

    Het voordeel is dat de game gratis is en zo een grote groep mensen bereikt. Dit zal dus wel een game blijven die jarenlang online gespeeld blijft worden, want de game is gewoon goed en verslavend.

    Het nadeel is dat de servers op dit moment niet bestand zijn tegen de grote hoeveelheden mensen op piekmomenten. Maar als de drukte wat afneemt, dan kan je prima online spelen. Ik heb al meerdere potjes online gespeeld en dat liep. net zoals de beta, heel goed.
     
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    De potjes die ik heb kunnen spelen waren lagvrij en awesome maar helaas trekken de servers het inderdaad nog niet. Lijkt erop dat ze gewoon wachten tot het iets rustiger word.
    Wel typisch weer...

    Gelukkig zijn de trophies zo makkelijk , dat scheelt weer een hoop boost party gezeik.
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Nog niet online gespeeld, maar ik vind het echt briljant.

    Verstuurd vanaf mijn George R.R. Martin Killmobiel
     
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik neem het terug wat ik eerder op deze pagina zei. Het lag aan mijn eigen internet, klote powerline adapters werken weer niet goed. Nu rechtstreeks een LAN kabel aan de router en het werkt perfect.

    Ben er helemaal verslaafd aan, vooral nu ik zonder problemen kan spelen eindelijk :lol:
     
  8. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Vaste avond RL? Ik doe mee! Super leuk en verslavend spel.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Voeg me maar toe om dit te spelen: Dyonkeau

    Verstuurd vanaf mijn George R.R. Martin Killmobiel
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Pff, gister paar potjes online gespeeld, maar was niet te doen.

    Wij met ons 3en tegen 3 AI ook nog eens, maar was net of er soms een tegenpoolse magneet op het veld lag, je werd gewoon weggeduwd.

    Wel 2 keer gewonnen, maar na die 2 keer afgezet. Het is dikke fun, maar die lag is echt dramatisch.
     
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Gisteravond samen met Go_Ahead_Eagles een paar uurtjes gespeeld. Ging super. Geen last van lag of wat dan ook.. Volgens mij op eentje na alles gewonnen :cool:
     
    Go Ahead Eagles vindt dit leuk.
  12. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ging inderdaad erg mooi! Ik dacht ook dat we er maar 1 verloren hadden, met 3-2 geloof ik. Alleen op het eind hadden we wat meer last van lag, maar dat was een algemeen probleem.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Erg tof spel idd!

    Op de grond gaat het inmiddels wel aardig volgens mij maar goeie aerials zijn echt nog te moeilijk... Dat gaat nog heel wat uurtjes oefenen kosten.
     
  14. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Die timing is zo bizar moeilijk...
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  16. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Jezus, nooit gedacht dat ik hier zoveel fun mee zou hebben. Zo simpel, maar zo leuk!
     
  17. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Haha, gisteren met 3-6 achter. 20 seconden voor het einde 4-6 en in de laatste 10 seconden nog 6-6 ook. In overtime pakte ik hem met 6-7. Heerlijk spel
     
    Daz vindt dit leuk.
  18. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ik ben ook helemaal verslaafd.. Inmiddels semi-pro en heb toch echt aardige goals gemaakt. Goed wennen maar totaal geen last gehad van lag oid
     
  19. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Komt deze op termijn naar xbox of is dit een exclusive?

    Verstuurd vanaf mijn UMI eMAX met Tapatalk
     
  20. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Wordt wss het enige spel wat ik na platinum ook nog blijf spelen :)
     

Deel Deze Pagina