1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] The Order 1886

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 11 jun 2013.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    BAM!
     
  2. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik raak eigenlijk alleen maar meer en meer enthousiast over deze game.
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dit is eigenlijk de perfecte rental. Even in een dagje door de SP knallen. Maar ik zal wel met interesse de streams bekijken vanaf 20 februari, want grafisch kan ik wel van deze game genieten (afgezien van die zwarte balken).
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik wil zo'n gun in Destiny.:+
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Allang in de pre order. Ga deze game op geen enkele moment rushend spelen.

    Ik zal me tijd ervoor nemen.... ;-)
     
  6. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  7. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    GIF time!!
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2015
    Daz, Conscience, Servantes en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Gisteravond was 1 of andere Fransoos de game aan het streamen via Live from Playstation :eek:
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Die gifjes kunnen ook wel in een spoiler. Heel mijn computer gaat in slowmotion totdat die dingen geladen zijn.

    Ik heb even een vraagje voor de mensen die deze game met de release gaan kopen. Is het een game voor de collectie of verkopen jullie hem weer door na het uitspelen? Het lijkt me typisch zo'n game die je weer doorverkoopt, omdat de game geen replaywaarde heeft.

    De graphics zijn mooi, maar toch vind ik het geen sfeer hebben als ik gameplay bekijk. Deze gen is dit tot dusver de mooiste game, maar je zit met zwarte balken en 30 fps. Ik ben toch benieuwd of de PS4 dit soort beelden kan produceren zonder zwarte balken en 60 fps. Uncharted 4 gaat een poging wagen, maar ook zij gaven aan dat 60 fps heel moeilijk te halen is zonder teveel grafisch in te moeten leveren.

    Uiteindelijk denk ik wel dat het kan, want er zit ook een gigantisch verschil tussen het begin en het eind van de vorige generatie. Leg een Tomb Raider Legend maar eens naast een Tomb Raider 2013. Allebei van Crystal Dynamics. Dan is het eigenlijk schrikbarend dat het dezelfde generatie betreft. Maar het geeft wel moed voor de komende jaren. Als we nu al graphics zoals The Order hebben, dan verheug ik me al op de komende jaren.

    Alleen gaat een game niet alleen om de mooie plaatjes, en ik ben een beetje bang voor de reviews van The Order. Ik kan me niet voorstellen dat deze game gemiddeld hoger dan een 80 gaat halen op metacritic. Persoonlijk gok ik op cijfers die variëren tussen de 70 en 75. Geen slechte cijfers, maar geen system seller.
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vind het juist een prachtig sfeertje. Heerlijke omgevingen, toffe wapens en toffe monsters. Heb hem wel op disc gekocht, want ik denk ook dat het geen game is die na het uitspelen nog veel in de Playstation blijft zitten.
     
  13. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik denk dat het een spel is die je na 10 uurtjes wel hebt uitgespeeld, zonder replay-value, daarnaast zien de trophies er ook erg easy uit (maak 20 kills met die wapen bla bla bla). Er is ook geen season pass. Dus of er ooit DLC wordt uitgebracht is nog de vraag.

    Ik begrijp best dat sommige mensen hem laten liggen tot hij wat goedkoper is. Toch is de Order een game die ik gespeeld moet hebben (en het liefst al op launch day). Al is het alleen al voor de grafische pracht (hiervoor koop je toch een PS4 ?). Ik verwacht er niet superveel van, dus dan kan hij ook niet teleurstellen. Het verhaal schijnt wel erg goed te zijn als ik de impressies moet geloven. Gameplay ziet er standaard uit. Maar met een goed verhaal en super graphics kom je al een heel eind.

    En tja, als je met je vriendin naar de film gaat ben je binnen een uur al €60 kwijt. Dus €60 voor 10 uurtjes gamen is eigenlijk geen geld als je het zo bekijkt. :cool:
     
  14. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik begrijp niet waarom iedereen tegenwoordig zo 'moeilijk' doet over singleplayer game van 12-16 uur waar de hele game draait op het verhaal. Ik ga deze game halen met het idee dat ik een game haal die zich kan vergelijken met een bioshock, the last of us of een alan wake. Mocht het verhaal toch niet zo goed in elkaar steken zal ik misschien teleur gesteld zijn, maar als dit niet het geval is zal mijn €60,- meer dan goed besteed zijn.
     
  15. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Heb hem toen bij wehkamp besteld voor 45. Wat dribble ook al zegt, ik denk mijn geld er wel uit te halen. Verwacht een beetje de laatste wolvenstein game, maar dan met gears achtige gameplay. Ik heb er wel zin in, nu alleen nog ff afwachten of wehkamp het spel ook echt op stuurt.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  16. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Heb hem ook voor op release besteld. Ga hem rustig spelen en laat me verrassen... ondanks de gameplay-kritieken de laatste tijd blijft de game me nog gewoon ontzettend aanspreken.
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Waar heb je 12 tot 16 uur gelezen dan? Dat zou op zich netjes zijn voor dit type game, maar ik hoorde juist 6 tot 8 uur.
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Ik wacht de reviews wel af inplaats van de tijden die je nu 'hoor'.
    Alhoewel ik hoop dat het niet die 6 tot 8 uur is dat zou wel aan de korte kant zijn.:+
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2015
  19. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee dankje, dat wil ik zelf ervaren. Zonde om daar naar te kijken bij een game als dit.
     
    WorkingTitle, AnubisNefer en Servantes vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina