1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] The Order 1886

Discussie in 'Games' gestart door NuclearGoat, 11 jun 2013.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vond het alleen jammer dat het spel na 6 uur uit is ook al speel je erg rustig. Hopelijk doet een volgend deel wel beter op dat gebied.
     
  2. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Ik snap echt niet waarom er kritiek is op de lengte van de game. Ik ben al een paar uur bezig met The Order, maar ben pas bij hoofdstuk 6. Wellicht dat het me nog moet overkomen en dat er nog hele korte chapters langs komen. Ik denk ook dat het sterk afhankelijk is hoe je de game speelt. Bijvoorbeeld het Zeppelin-level kan je denk in 20 minuten uitspelen, maar dan onderzoek je ook niet alle kamers en zalen gok ik. En dat maakt deze game voor een gedeelte.

    Overigens schoot me net wat ten binnen. Het is zeker geen Heavy Rain, ook geen Gears of War... Maar de game doet me wel erg veel denken aan L.A. Noire. Niet qua verhaal, maar wel gameplay-wise.
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nou, dat weet ik niet hoor. Met LA Noire had het zoeken naar voorwerpen een functie. Met the Order is het compleet zinloos.
     
  4. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Mwa zinloos vind ik een groot woord, het geeft je weldegelijk achtergrond informatie over situaties en gebeurtenissen. Ik begrijp je punt, maar gevoelsmatig voelt het voor mij L.A. Noire-achtig aan. Bij beide spellen heb ik sterk het gevoel dat de game het tempo van het spel bepaald en dat in beide games er voornamelijk 'gelopen' wordt om van de sfeer te genieten en het gevoel te krijgen dat het een soort film is. Zo pakken beide main characters de gun zodra er vijanden zijn en kan je dat niet op elk moment doen. Overigens baseer ik deze uitspraken wel op enkel de missies van Noire en niet er buiten om.
     
  5. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Geweldige game! Ben t niet met de recensies eens,
    Ben zelf geen ''pro'' Gamer, maar de moeilijkheids graat ligt echt niet te hoog in de game! Eigenlijk nooit moeite gehad, gewoon prima.
    Verhaallijn is erg goed en meeslepend, gewoon een hele toffe game!
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het commentaar is juist dat de game te makkelijk is op Normal.
    Ondanks dat ik het ook een toffe game vond, zijn de recensies zeer begrijpelijk. De game is te kort, het leveldesign is matig, het verplichte wandelen is zeer storend, veel te weinig gameplay, geen MP, geen co-op, geen herspeelbaarheid et cetera.

    En de verhaallijn heeft zeker potentie, maar is erg slordig uitgewerkt.
     
  7. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Vorige week / 2 weken geleden de game uitgespeeld. Vind het een prima game. Het had potentie om een absolute topper te zijn in het genre, maar dat is het inderdaad niet geworden. Al met al heb ik me wel kostelijk vermaakt.

    Wel één kritiek puntje, met mogelijk een deel 2 daargelaten:
    Waarom was het eindgevecht niet met die Ripper, the badguy. Volgens mij is het daar echt zwaar afgeraffeld.
     

Deel Deze Pagina