1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] Until Dawn

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 1 sep 2014.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    10 uur voor één playthrough.
    The Order heeft 0,0 replaywaarde.
    Until Dawn heeft dat wel.
    Ervaring is supervet. De beste 60 euro die ik dit jaar heb uitgegeven.
    Leuk hoor, die games van 100 uur. Maar die games vind ik na 5 uur saai en dan kap ik ermee.
    Dus tjah, wat is 60 euro waard. Ik kijk dan niet naar de lengte, maar naar de ervaring.
    Ik zit nu ademloos voor de tv, zo gefocust dat ik vergeet te knipperen af en toe.
    Ik vind het maar onzin, om zo te letten op de lengte.
    Journey werd 2 jaar terug GOTY bij veel sites en die game is 2 uur.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die game kostte mij geen 60 euro ;) waarde is inderdaad voor iedereen anders. Ik heb 2 consoles dus ik koop alleen een game direct als ik daar veel tijd aan ga besteden. Ja het lijkt mij vet, maar niet voor 60 euro. Wat is daar zo moeilijk aan voor jou?
     
  3. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nou, jij zegt dat UD een beetje lijkt op The Order v.w.b. Replaywaarde en dat het daarom geen 60 eu waard is. IK ben het wel met Mark eens. Ik betaal voor de ervaring. Ik speel liever een game van 8 uur waarin alles klopt, dan een game van 20 uur waarbij je richting het einde merkt dat zaken net even minder gedetailleerd zijn. UD is echt tijd en liefde in gestoken, het is gewoon een vette ervaring.

    Met andere woorden. Ik zit liever 8 uur in een Ferrari, dan 100 uur in een dik aangeklede BMW. Maar dat mag voor jou idd andersom zijn.
     
    Rienbu, WorkingTitle en iMark 007 vinden dit leuk.
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb de game nu uitgespeeld, maar ik heb pas 5 trophies gehaald (11%).
    Dat zegt al genoeg over de keuzes die mogelijk zijn.
    The Order was leuk, maar na het uitspelen was ik er klaar mee.
    Met Until Dawn ga ik vandaag weer opnieuw beginnen, proberen alles te ontdekken en het spel op 100% te krijgen.
    Mijn eerste playthrough was overigens ruim meer dan 10 uur.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nou als je goed kijkt zie je dat ik dat nergens zeg ;). Ik gaf alleen aan dat ik niet snel de volle mep ga betalen voor singleplayer games. Ik gebruik The Order alleen om aan te geven dat ik een tijd terug al snel spijt had van een day one aankoop ondanks dat ik het een heel vet spel vond.

    Ik val het spel of de replayability verder niet aan. Ik wilde alleen op de reactie van Mark reageren.
     
  6. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Holy crap wat is dit gaaf zeg!!!
    Perfect spel om met toeschouwers te spelen, al die schrikeffecten en keuzemomenten. Dat gekoppeld met top graphics en goede voice acting, creepy sfeertje en script; beste spel in z'n genre. By far!
    Ik wist niet zeker wat ik moest verwachten, maar dit is toch wel een van de meest indrukwekkende titels in tijden.
     
    iMark 007 vindt dit leuk.
  7. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Tof spel hoor. Erg mooi ook. Tot nu toe op het puntje van de stoel, gezonde spanning tijdens het gamen ;)
     
    Go Ahead Eagles vindt dit leuk.
  8. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Is het spel de volle pond waard ?
     
  9. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik vindt van wel. Voor het eerst in een lange tijd zoveel plezier aan een spel beleeft! Waanzinnig goed uitgewerkt. Topper pur sang.
     
    iMark 007 vindt dit leuk.
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Is persoonlijk natuurlijk, maar ik vind van wel. Met veel liefde gemaakt, enorm gedetailleerd. Vleugje humor hier en daar, echt gaaf gewoon. Lekker sfeertje, goede graphics en fantastisch geluid. :D
     
    iMark 007 vindt dit leuk.
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Chapter 10 nu, godver wat kan het intens zijn dit spel!

    Zeker de volle mep waard, ontwikkelaar verdient het dubbel en dwars.
     
    iMark 007 en Rienbu vinden dit leuk.
  12. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Vergeet niet de " Until Dawn app " even op je telefoon te zetten, dan wordt je ook gebeld tijdens het gamen. Leuke gimmick :)
     
    Go Ahead Eagles vindt dit leuk.
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Is dat zo? Ik ben maar 1x gebeld, maar dat was na een persoonlijkheidstest. Wel geinig dat het ook tijdens het gamen is (ik speel 's avonds vanwege de kleine op de koptelefoon, dus ik merk niet heel veel van de omgeving om mij heen) :p
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb de platinum gehaald. Normaal geef ik niks om trophies, maar in deze game vond ik het wel leuk.
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Gisteravond uitgespeeld, Sam, Matt en Emily hebben het overleefd.

    Echt een top ervaring deze game, binnenkort nog maar eens spelen! :)
     
    iMark 007 vindt dit leuk.
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Grappig, ik ben nog bezig, maar bij mij zijn Jessica, Sam (althans... weet ik nog niet 100% zeker), Josh, Matt en Emily dood. Volgens mij ben ik niet echt goed bezig ;) Nu bijna eind chapter 5.
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Je gaat het vanzelf zien allemaal. ;)
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  18. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Vorige week uitgespeeld en al helemaal vergeten, schandalig want het is echt een topper!! Komt allemaal door MGSV.
    V is everywhere
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Metal Gear is totaal geen game voor mij. Je haalt natuurlijk wel meer uren uit Metal Gear, maar qua ervaring is Until Dawn amper te evenaren. Bij een derde playthrough is de magie natuurlijk wel een beetje weg, maar de eerste playthrough was fantastisch.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  20. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    mijn verwachtingen zijn erg hoog gespannen door de vele lovende reacties hier... benieuwd of ze nog steeds worden overtroffen.
     

Deel Deze Pagina