1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Waar kijk je naar uit? Wat ga je kopen?

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 15 aug 2013.

?

Waar kijk je naar uit voor PS4?

  1. Assassin's Creed IV: Black Flag

    1,4%
  2. Battlefield 4

    19,7%
  3. Call of Duty: Ghosts

    2,8%
  4. Contrast

    0 stem(men)
    0,0%
  5. The Crew

    0 stem(men)
    0,0%
  6. Daylight

    0 stem(men)
    0,0%
  7. Destiny

    11,3%
  8. Dragon Age: Inquisition

    1,4%
  9. Driveclub

    1,4%
  10. FIFA 14

    1,4%
  11. Infamous: Second Son

    8,5%
  12. Killzone: Shadow Fall

    11,3%
  13. Kingdom Hearts III

    4,2%
  14. Knack

    2,8%
  15. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

    2,8%
  16. The Order: 1886

    8,5%
  17. Thief

    1,4%
  18. Tom Clancy's The Division

    5,6%
  19. Watch Dogs

    1,4%
  20. ALLES!

    8,5%
  21. Anders...

    5,6%
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Killzone + BF4 is misschien een beete dubbel voor bij launch?

    zijn allebei traiditionele shooters en je kan er toch maar van 1 de MP veel spelen

    Ik vind Killzone er cool uitzien maar qua shooters haal ik bij launch eerst alleen BF4 , omdat ik weet dat ik die mp toch meer ga spelen dan elke andere

    De rest komt wat later (en dus hopelijk wat goedkoper) wel
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is inderdaad dubbel. Maar ik ben er nog niet uit welke me leuker lijkt.
    Net zoals Knack en Skylanders dubbel is.
    Lastig... :p
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Knack lijkt mij de eerste PS4 free Plus game.

    Skylanders? Nog geen genoeg van? Giants maar voor de helft gespeeld, kleine vond er niks meer aan...en ik ook niet.
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    De
    Dat gevoel heb ik ook, dus die laat ik links liggen....

    Wordt voor mij:

    - Killzone Shadow Fall
    - Call of Duty Ghosts
    - Driveclub, als de demo bevalt, koop ik de volledige versie.

    Battlefield heeft mij nooit gelegen, log, langzaam en niet mijn ding.

    Wellicht even uitproberen bij Gamemania ofzo.... Het zijn allemaal shooters, maar de rest vind ik niet interessant. Ass Creed kan me na deel 1 gestolen worden en Watchdogs geloof ik niet in.. Dat het mij gast interesseren (is ook van Ubisoft, en Los van Far cry, hou ik niet van ubisoft games)
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2013
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Niet eens ACII geprobeerd? Die is echt veel beter (al ben ik een van de weinige wat AC1 wel al awesome vond :p)

    Ik heb alleen de eerste gespeeld, dus nog niet genoeg van. En je kunt deze keer springen, hoera. :+
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Kon je op de 3DS al vanaf de eerste game.:+
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, heb ik wat aan als ik op de 360 speel. :+
    Wacht. Vanaf de eerste game? En het zat niet in de console versie? wtf is dat nou weer? 8)
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Deel 1 vond ik echt tof en vernieuwend, deel 2 was ook leuk, maar deed me niks.

    Alsook 3, brotherhood en al die andere crap ;-)

    Na een tijdje begon ik me te irriteren aan alles in Ass Creed, dit was dus halverwege deel 2. Daarna 3 en brotherhood even geprobeerd, maar ik ben het ontgroeid en vind het totaal niet meer interessant mede door wat je moet doen, de controls, de physics etc etc etc.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ah ok, ik dacht dat je gelijk na deel 1 het opgegeven had.
    Ik moet nog hard nadenken over ACIV. Ik heb de games altijd leuk gevonden, maar de dalende lijn wat in de serie zit bevalt me niet. AC3 was zó kut.
    Maar piraten! En het klimmen blijft wel wat hebben. Al is het natuurlijk niet meer zo uniek als de eerste paar games.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Smaken verschillen maar in denk dat als je een MP shooter wilt dat BF dan de beste keuze is

    Kijk naar KZ3 en BF3. Ik heb geprobeerd KZ3 MP te spelen ondanks dat letterlijk niemand die ik kende het ook voor de MP speelde en het was absoluut niet slecht maar je kan het niet vergelijken met BF3 wat ik 2 jaar na release nog steeds wel eens speel en nog steeds uitermate goed bevolkt is (en zelfs nog steeds nieuwe spelers trekt)
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, maar KZ Shadow Fall ziet er zoveel leuker uit dan KZ2 en 3 (die me dus nooit bevielen). Minder log, minder bruin/grijs. Het lijkt allemaal net een tikkeltje sneller te zijn, en dat bevalt me wel.

    Buiten BF1942/1943 ben ik nooit echt in de BF games gekomen. Modern Warfare in steden verveelt wat, té grote maps, te veel snipers. :+
     
  12. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    ik kijk echt uit naar m'n ps4! laatste keer dat ik een nieuwe console binnen had was lang geleden!
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Voordeel van BF is dat je helemaal niet hoeft te vertrouwen op alleen snelle gun reflexen ofzo.
    Vriend van mij zuigt aardig als het aankomt op infanterie gameplay. Maar hij is super goed in een jet of een helicopter dus speelt die vaak dat en kan die nog steeds de beste speler van het potje zijn een een impact op de uitslag hebben.
    Voor iedereen is er wel een rol.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Heb je veel gespeeld?

    Ik vond 3 namelijk al veel kleurrijker dan 2 (met zn sneeuw, water, jungle levels) . En de controller response en beweging was ook al een stuk sneller

    ik zie tov 3 dus niet zoveel verschil in 4


    t.o.v 2 natuurlijk wel , dat was echt alleen maar bruin en grijs en enorm trage gameplay

    ook de movement in MP lijkt me t.o.v 3 eerlijk gezegd niet veranderd
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, niet veel gespeeld. De beta hier en daar wat en dat gratis gedeelte van de MP eens een keer.

    3 was misschien al kleurrijker, maar nog steeds duidelijk 'Killzone'. Van wat ik heb gezien dus. 4 lijkt er imo nog een schepje op te doen.

    Misschien verschillen de controls/movement niet echt met KZ3. Waarschijnlijk zit ik nog te veel met KZ2 (en in mindere mate deel 1) in mijn hoofd.
    Dat is inderdaad dan wel weer een voordeel van BF...
    Al crash ik jets ook gelijk de grond in, maar dat is ook een kunst. :+
     
  16. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    De MP van Killzone 2 was fakking verslavend.

    Kan ook zijn omdat dat mijn eerste PS3 game was. Dat ik die game daarom zo hoog heb zitten.

    Ik vond K3 in alle opzichten minder dan K2 (de graphics waren beter, maar thats it). Waarom weet ik niet precies. Maar de verslavingsfactor was een stuk minder dan K2.

    Een fan van de franchise ben ik niet. Ik vond eigenlijk alleen K2 goed. K1 (HD versie) heb ik laatst nog gespeeld. En die heb ik na een uur maar weer uit gezet :+ . Killzone 3 = Visual eye candy, maar meer ook niet.

    Ben dus erg benieuwd naar Shadow Fall.
     
  17. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Killzone shadowfall en infamous 3
     
  18. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik denk dat ik er 3 games bij gaat halen:

    AC4: Black Flag (voor de verandering tussen de shooters)
    Battlefield 4
    COD: Ghosts

    Vind de line up qua shooters erg dterk, maar adventure games als knack wel weer schaars.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond KZ2 erg vet toen hij net uit was maar als ik nu terug kijk was die input lag toch echt wel heel erg vergeleken met andere shooters

    vind deel 3 dan ook qua MP alleen daar door al een gigantische verbetering

    KZ3 is nu nog steeds de beste exclusieve ps3 shooter wat mij betreft, en uberhaupt 1 van de betere van de afgelopen generatie

    KZ2 was destijds een grafische powerhouse maar vind hem nu praktische onspeelbaar :+
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ga voor KZ, omdat ik vooral SP ga spelen. En dan is KZ toch wat meer uitgebreid dan een BF of CoD. Het ziet er ook nog eens gruwelijk uit allemaal. Erg mooi en ziet er soepel uit.

    Verder weet ik het niet, Watchdogs vond ik er niet meer zo mooi uitzien eigenlijik. Die zou zomaar eens kunnen afvallen. AC Black Flag moet ik al helemaal niet, de serie is een lachtertje geworden. Zit geen enkel idee meer achter, hou het maar. Too much AC de laatste jaren, tijd om te stoppen. Verder komt er volgens mij echt geen reet op die PS4
     

Deel Deze Pagina