1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Waar kijk je naar uit? Wat ga je kopen?

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 15 aug 2013.

?

Waar kijk je naar uit voor PS4?

  1. Assassin's Creed IV: Black Flag

    1,4%
  2. Battlefield 4

    19,7%
  3. Call of Duty: Ghosts

    2,8%
  4. Contrast

    0 stem(men)
    0,0%
  5. The Crew

    0 stem(men)
    0,0%
  6. Daylight

    0 stem(men)
    0,0%
  7. Destiny

    11,3%
  8. Dragon Age: Inquisition

    1,4%
  9. Driveclub

    1,4%
  10. FIFA 14

    1,4%
  11. Infamous: Second Son

    8,5%
  12. Killzone: Shadow Fall

    11,3%
  13. Kingdom Hearts III

    4,2%
  14. Knack

    2,8%
  15. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

    2,8%
  16. The Order: 1886

    8,5%
  17. Thief

    1,4%
  18. Tom Clancy's The Division

    5,6%
  19. Watch Dogs

    1,4%
  20. ALLES!

    8,5%
  21. Anders...

    5,6%
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als de jaarlijke BF, AC, Fifa enzo je niet interesseren zit er inderdaad niet heel erg veel tofs in de launch windows van de PS4.

    Maar Second Son komt vrij snel al toch?
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    februari

    en deze natuurlijk :+
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Interesseert me in prinicipe wel (afgezien van AC), maar ik was niet genoeg onder de indruk. Duidelijke cross titels. Ik werd eigenlijk alleen door Killzone een beetje weggeblazen. De rest was vrij standaard. Ik moest bij CoD Ghost 3x vragen of dat wel echt op de PS4 was, ik was ervan overtuigd dat het op de PS3 was. Vooral het water en het vuur was not impressive. Die hond bewoog als een schildpad met reuma.

    DriveClub zag er heel dik uit, maar leek me nogal standaard en saai verder. Blijft er weinig over bij de launch.
     
  4. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Na het zien van de beelden koop ik sowieso KZ, wat ziet dat er goed, maar ook leuk uit zeg!
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Er is meer dan alleen graphics he? ;) Watch Dogs is zeker niet de mooiste game van de komende gen. Echter het verhaal, de gameplay en setting zien er super uit.

    Voor de shooters heb ik hetzelfde gevoel bij Titan Fall. True KZ ziet er veel beter uit. Maar TF heeft echt een sterk concept. (en kut dat het spel niet op de PS4 komt)
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb van Watch dogs qua verhaal en gameplay niks gezien wat me bijzonder lijkt eerlijk gezegd

    zou kunnen dat er inderdaad echt een geweldig verhaal in zit maar het is geen game die ik blind ga kopen, wacht eerst even wat reviews af

    heb zomaar het idee dat de watch dogs hype vooral bestaat omdat het zowat de eerste next gen game was die we zagen

    maar inmiddels hebben andere games zoals the Division die next-gen hype overgenomen en vind ik watch dogs er maar wat generiek uitzien..
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het was niet alleen grafisch, het leek me gewoon wat minder leuk dan ik had gedacht. Ik was even gehyped, maar nu zie ik dat het waarschijnlijk niet mijn ding gaat zijn.

    Als ik een next-gen console koop, wil ik dat overigens (zeker in het begin) wel duidelijk kunnen zien hoor :+
     
  8. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ga denk ik mijn Watch Dogs en AC4 preorder cancelen. €200+ aan games op de release is een beetje te veel van het goede.

    Daarnaast vond ik de laatste trailers van Watch Dogs niet echt heel indrukwekkend. AC4 heb ik alleen voor de afwisseling gepreorderd en is geen must voor mij.

    Ik ga alleen BF4 en Killzone SF halen. Alleen is het niet de bedoeling om non-stop shooters te gaan spelen.

    Ik denk dat ik rond kerst alsnog Watch Dogs en/of AC4 ga halen. Maar ik wacht eerst de reviews af. BF4 en Killzone SF zijn in ieder geval zekerheidjes.

    Tot kerst BF4 en Killzone een beetje afwisselen met DriveClub PS+ Edition. Moet wel goedkomen. \o/
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb überhaupt geen pre-orders op games staan. Die games zijn er toch genoeg. Daarnaast heeft de ps4 straks op releasedatum ook al een stapel gratis games met ps+. Dus ik denk dat ik mij daar al voldoende mee vermaak en wellicht alleen KZ of BF haal.

    Ik moet zeggen dat ik die mp van BF op Tweakers er echt super uit vond zien :)
     
  10. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb een beetje hetzelfde, wil BF4 sowieso en zat toen nog aan KZ en Ghosts te denken. Maar dat zijn meteen 3 shooters, en ik houdt toch wel van een leuke adventure/verhalende game. Knack is na wat ik gezien heb voor mij niet de volle prijs waardig, vandaar dat ik die niet meteen op release haalt. AC4 blijft dan eigenlijk nog over, maar wil max 3 games halen anders zit je meteen over de 200 euro.
     
  11. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Watch dogs en GTA 5 zijn voor mij wel must haves. Misschien ook fifa 14.

    Alleen vind ik €60-€70 echt te duur voor een game.. denk dat ik even wacht tot ze rond de 30-50 liggen. Al wordt dat met GTA misschien wel lastig.. die staat wel met stip bovenaan.
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Vergeet niet dat je Warframe en Planetside 2 ook nog op day 1 kunt downloaden en spelen. ;)

    NOG meer shooters.
     
  13. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    GTA 5 is een 360 en een PS3 game he
     
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Idd, top toch?

    Daar kan Ms een puntje aan zuigen....

    Ik koop alleen Killzone en misschien de camera, voor de rest download ik nog 6 andere spellen en Driveclub.

    F#%k Yeah!!!!
     
  15. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Er is nu wel heel duidelijk sprake van een shooter overdosis. Kom op met die creativiteit! Bij kleine releases is dat nog wel te vinden, maar ik wil ook graag grote risico's zien. Uitgevers met ballen!
     
  16. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik ben het met je een maar er zijn tegenwoordig veel cliché mainstream gamers bijgekomen die cod deel 29543 blind blijven kopen. Dus ja creatieve developers krijgen haast geen kans in dit generieke geweld.
    COD best verkochte franchise ooit.... We leven in een verdoemde wereld zeg ik je.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  18. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    holy jezus 446.53 million!!!
     
  19. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Appels? Peren? Bananen? Pre-orders? :+
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    tuurlijk zijn het appels en peren want de Mario franchise heeft 47.000 games in alle genres

    maar toch, COD is dan nu wel de meest succesvolle jaarlijkse franchise maar zoveel scheelt het niet met bijv FIFA

    En reken maar dat GTA5 de verkooprecords van de laatste COD even aan gaat scherpen

    GTA 4 (de DLC en GOTY editions niet mee geteld) zijn er 25.000.000 van verkocht, en dat was 2008..

    de 2008 COD ter vergelijking had 15 miljoen verkochte exemplaren over alle platforms (World at War)

    Maar die komt niet jaarlijks uit dus hoor je minder over, maar anders zouden ze jaar op jaar COD verslaan qua sales
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2013

Deel Deze Pagina