1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] XBW Driveclub Competitie

Discussie in 'Games' gestart door WorkingTitle, 11 dec 2014.

  1. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Ik kijk nu al uit naar de weken waarop ik op de zondag, kort voor de deadline, nog enkele plaatsen verover met een scherpere tijd haha
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Wat was je tijd? Geen zin om de PS4 weer aan te zetten:+
     
  3. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    2:46.098, heb hem net weer even overnieuw gedaan, maar het begin gaat nu al een stuk sneller, had alleen gefaald bij de brug, dus betere tijden gaan er nog komen! :p
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Dan moet ik er toch nog maar een keer goed voor gaan zitten:cool:
     
  5. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    2:44.382 :p Nu nog even PvZ:GW en dan maar eens slapen. Morgen weer vroeg op
     
  6. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Die tijd is erg snel, zo goed als foutloze en perfecte run! Knap gedaan.
     
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Jij zit er ook zeer dichtbij! Netjes! Het begin kan nóg sneller, hier zie ik ook steeds mijn ghost een paar meter achter mij, maar op de een of andere manier zie ik hem een paar bochten verder weer voor mij :+ Geen idee wat ik daar verkeerd doe.

    Maar we hebben nog dik 6 dagen, dus we kunnen allemaal proberen de snelste tijd neer te zetten in deze challenge.
    Vind het stiekem ook een beetje verslavend om steeds weer te proberen, nu is het genoeg geweest voor vandaag! :+
     
  8. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Mooie tijd. Op een gegeven moment had jij 2.46.0, Go Ahead 2.46.1 en ik 2.46.2 en echt 5seconde later zie ik 2.44.3 staan bij jou, haha hoe dan.

    Ik ga trouwens constant voor die brug in de fout, heel kut omdat het zo laat in de race is.

    Alexander, restart jij als je trager bent dan je eigen ghost? Want die pogingen geven een vertekend beeld volgens mij.
    In de toekomst ook eens circuits rijden met ronde tijden van 40 seconde. Dan gaat het om honderdste :)
     
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Nog 2x verbeterd tot 2:44.042.. Thats it for today! Goodnight.

    Lijkt me idd wel een strak plan om de volgende keer ook wat kortere banen te proberen.
    Ik restart alleen als ik zelf weet dat ik daar sneller kon, dat mijn ghost opeens 2 auto's verder is gesprongen. Maar als mijn ghost mij maar een beetje inhaalt, dan niet, want dan haal ik hem misschien wel op een later moment weer in. Elke ronde is weer anders, dus soms met wat geluk haal je hem dan ook weer in.
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Vanavond eens kijken of ik een mooie tijd neer kan zetten, ben bang dat het ergens achteraan het rijtje gaat worden haha.
     
  11. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Damn, hier zitten een paar snelle gasten. 2:46 na 2 pogingen zag ik tijdens het rijden gisteren.
    Mijn eerste poging was een 2:53.....

    moest ook zwaar wennen aan voorwielaandrijving.

    Uiteindelijk hoog in de 2:46 kunnen rijden met mijn laatste poging. Deze week nog wel paar x proberen.

    Die 4de bocht naar links over dat heuveltje naar beneden vind ik zo kut... Sta echt stil daar voor mijn gevoel.
     
  12. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Die pogingen zeggen niks. Zelf restart ik hem ook vaak en telt dat niet als een poging.

    Begon met een 2:59 en wist er een 2:51 van te maken. Zoals zelf al verwacht een strijder in de onderste regionen.
     
  13. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Ook dat kan tof zijn. Je zal naarmate de competitie vordert toch strijden tegen een paar mensen rond je. Ik hoop stiekem dat we extern nog wat mensen kunnen toevoegen, mannetje of 30 a 40 elke week. Dan ga je echt minimale verschillen zien en is elke paar honderdste weer een plek verschil. Moeten uiteraard dus wel vaste mensen zijn die elke week meedoen.

    Straks ook hele korte circuits, komt alles lekker dicht bij elkaar en zal de eindklassering vast wat gaan verschuiven.

    Als ik na de brug achter mijn ghost rij restart ik hem, of als ik ervoor al 2 auto lengtes achterstand heb.
    Ik vind het wel een lekkere baan. Alleen de bocht voor die brug gaat vaak niet lekker. Daarnaast vind ik het heel lastig om in te schatten hoe je sommige bochten nou het snelst kan nemen. Zo merk ik dat je veel bochten vol gas kan nemen als je in de binnenbocht net in de berm zit, hierdoor verlies je geen snelheid, breekt de auto niet uit en stuurt die strakker in dan wanneer je met 4 vielen op het asfalt rijdt.

    Jammer dat je niet zelf kan kiezen welke ghost je ziet, dan zou ik constant de ghost van de persoon voor me instellen en niet standaard nummer 1. Daarnaast zou ik wel een replay willen zien aan het eind van de week, waarin van elke deelnemers zijn snelste ghost rijdt.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2014
    allstyles vindt dit leuk.
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Een replay zou wel grappig zijn inderdaad. Kun je van elkaar leren ook.
     
  15. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Ja jij kan dan leren hoe het niet moet haha
     
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik zou wel graag een replay willen zien van iedereen, ik denk dat sommige op andere stukken van de baan misschien weer wat slimmer rijden dan ik.
    Ik kan mensen wel wat tips geven, maar beter zie je het met eigen ogen.

    Hoe ik deze baan rijdt; misschien kan G_A_E hier ook zijn rit in vinden? (het is dat ik deze nu uit de kop ken :p)
    1. De eerste bocht naar links kan fullspeed.
    2. De bocht daarna, naar rechts, kan niet fullspeed, maar zoveel mogelijk grip proberen te houden.
    3. Daarna fullspeed tot aan de scherpere bocht naar links (rode vlaggetjes) en die ook een klein beetje driften met zoveel mogelijk grip (D+G) houden.
    4. De bocht naar links daarna (gele vlaggetjes) een beetje (links) in de berm gaan rijden, zodat je dat rechte stuk erna zo snel mogelijk begint.
    5. Dan weer fullspeed tot aan de bocht naar links (rode vlaggetjes) die ook weer D+G nemen.
    6. Dan bocht naar rechts (rode vlaggetjes) D+G.
    7. Fullspeed naar de bocht naar rechts (gele vlaggetjes), deze proberen zo snel mogelijk te nemen, heeel klein beetje driften voor de bocht, zodat je het rechte stuk weer een goede snelheid hebt.
    8. Voor de brug doe ik ook een heel klein beetje driften, zodat ik de auto in de brug laat glijden.
    9. Na de brug ook weer fullspeed tot aan de scherpe bocht naar rechts (rode vlaggetjes) die ook met D+G nemen.
    10. Daarna fullspeed naar de finish!
    Hehe.

    Bij de meeste bochten doe ik van te voren een klein beetje driften + insturen, zodat ik in de bocht zelf vol gas kan geven. Dus zo vroeg mogelijk weer het gaspedaal indrukken.

    Tot punt 4 zie ik soms mijn ghost wel eens voor mij, maar heb ook nu weer dat op dat rechte stuk na punt 4 soms mijn ghost achter mij is, echter faal ik dan weer op een later moment.
     
    Tim vindt dit leuk.
  17. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    .7 ging ik gisteren steeds de mist in. of te snel of te traag, maar nooit precies goed.

    Zal jouw methode eens proberen.
     
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik zie het vanavond wel :p
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ben ook wel voor wat kortere banen en ook gewoon circuits. Vind het zelf persoonlijk veel fijner dat ik aan een stuk door kan rijden ipv elke keer weer restarten
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  20. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Doen we volgende week :)

    Ik ben wel blij dat het restarten geen GTA V vormen aanneemt. In 3 seconde na het restarten rolt je auto weer, toch wel erg nice!
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2014

Deel Deze Pagina