1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS4] XBW Driveclub Competitie

Discussie in 'Games' gestart door WorkingTitle, 11 dec 2014.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Precies, had gisteren nog dat ik dan probeer het begin weer echt goed te krijgen, faal ik dan bij laatste scherpe bocht naar rechts.
    That rage doe. :D
     
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.819
    Nou, alvast oefenen voor de challenge vanaf zondag dan?
    Het zijn rondjes van pak hem beet 1.00 - 1.10, dat betekend dat het na 4 minuten rijden donker wordt. Maar ook dat het 12 minuten later weer licht wordt. Dus plan je een uurtje in om een goede lap te rijden, ben je in-game 2 en halve dag verder. Dat alles met een lichte neerslag en een achterwiel aangedreven m4. Best vet...


    @Alexknl . Jij hebt zeker gemist dat ik maandag lange tijd op 2.44.070 stond. Terwijl jij op 2.44.042 staat. Gelukkig reed ik er een uurtje later nog 4 honderdste vanaf haha

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2014
  3. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Dan lig je een seconde onder je oude tijd en dan verneuk je het in die laatste scherpe bocht idd. Dat machteloze gevoel als je dan door je ghost wordt ingehaald en je niks meer kan doen...
     
    Tim vindt dit leuk.
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Rage quit!
     
    Tim vindt dit leuk.
  5. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Helaas niet heel veel tijd genomen deze week voor Driveclub, maar toch nog net binnen de toptien kunnen eindigen. Tot nu toe dan ;)
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Pff, als ik eens wat meer tijd heb (thanks dragon Age!), dan ga ik me serieus op Driveclub storten, lijkt me leuk zo'n competitie, ook al zal ik altijd onderaan hangen.:+
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  7. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    vind het wel tof om mee te doen heb alleen weinig tijd om te spelen toen het spel net uit was was ik nog wel redelijk goed maar nu bak ik er hellemaal niks meer van ben laatste plaats=(

    maar heb wel de club van lvl 28 naar 29 gebracht:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2014
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  8. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.819
    Een berichtje vanuit het bomvolle Haarlem (Serious Request voor werk) dus geen tijd om testrace 2 aan te maken. PBateman (PSN: Nyx1978 )maakt hem aan! De eindstand van testrace 1 verwerk ik morgen mits er niet teveel cheque's en plaataanvragen worden gedaan hier in het Glazenhuis want dan heb ik geen tijd haha
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    de nieuwe challenge is online
     
    WorkingTitle en Tim vinden dit leuk.
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Resultaten:
    (ook voor Kenneth om in te voeren op de site)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    WorkingTitle en Tim vinden dit leuk.
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Sow das klote met die regen. Van de week nog maar eens proberen. Vind de lengte van de baan wel al stukken fijner.
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Vind het wel leuk in de regen. Met een paar honderdsten je tijd verbeterd dus vind het ook wel goed voor vandaag. Kijk later van de week wel even wat mijn tijd waard is :+
     
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Wat een akelige wagen is die BMW toch. Ik ga heel de tijd veel te agressief die bochten in. Gaat even goed, maar dan word ik weer te enthousiast ;)
     
    Go Ahead Eagles vindt dit leuk.
  14. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.819
    Zo OT ook weer up to date. Ik ga zaterdag maar eens kijken hoe testrace 2 gaat lopen. Ben wel benieuwd hoe de ranglijst er nu uitziet.
     
  15. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.819
    Probeer al sinds vrijdag een tijd neer te zetten, maar PSN uit de lucht. Deze week van mijn kant helaas geen poging kunnen wagen.
     
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik wilde mijn tijd ook nog wat aanscherpen, maar helaas, was een drama op PSN... Glazen huis was wel een succes hè Kenneth ;)
     
  17. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.819
    Dat zeker. :) Mooie ervaring, veel werken in combinatie met veel alcohol en weinig slaap...

    Zal testrace 3 de lucht in gooien zodra PSN hier weer meewerkt.

    Is er trouwens iemand in de gelegenheid om foto's te maken van de eindstand van testrace 2... Want ik ben bang dat na de deadline de uitdaging helemaal verdwijnt en niet meer ergens terug te vinden is toch?
     
    Nol vindt dit leuk.
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Had toevallig deze nog even voor de zekerheid gemaakt.

    [​IMG]

    Vind de challenge die nu aan de beurt is wel ok, maar dat weer :+ Echt zeer dynamisch. Soms is het even droog en dan gaat het lekker, word het opeens nat en slip je weg.
    En als opeens die zeer dichte sneeuw komt, zie je echt geen flikker meer :p
     
  19. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.819
    Ja die eindstanden kan ik dus niet zien helaas. Dynamisch weer ja. We beginnen in testrace 1 met droog, testrace 2 licht regen en nu dynamisch :) wel vervelend dat ik de volledige eindstand niet heb
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Staan die eindstanden niet bij je expired events?
     

Deel Deze Pagina