Naam: Flower Genre: Niet te plaatsen Developer: thatgamecompany (TGC) Uitgever: Sony Computer Entertainment Releasedate: Reeds verschenen Flower is gisteren verschenen op PSN en heeft op mij een dusdanig positieve indruk gegeven dat ik deze game, ondanks dat het een psn-spel is, niet voorbij wil laten gaan zonder een eigen Thread. Info Screens Filmpje: [gt]45485[/gt] Developer Diary: [gt]45380[/gt]
Ik probeerde hem net even te spelen. Snap er geen kont van. Kom op het scherm waarbij Flower logo rechtsboven ziet. Er staat dan een plant voor het raam, maar wat moet je dan doen? Kan met controller lopen zwaaien, knoppen indrukken, maar er gebeurt gewoon helemaal niks.
Als je het spel start staat er volgens mij wat je moet doen Je moet rustig met je controller die kant op sturen, dan als je de bloem in het midden hebt op x of welke knop dan ook drukken. Vervolgens breekt er een bloemblaadje los en begint het level. Elk level krijgt een nieuwe plant. In het level zelf blaas je de wind met elke willekeurige knop ingedrukt houden.
Ja, je ziet even het scherm op welke manier je de controller moet tilten en met any button kun je dan wind laten woeien ofzo. Kan controller bewegen wat ik wel, maar beeld reageert toch echt niet op de bewegingen van de sixaxis. Ga het straks nog wel eens proberen.
Ik las gisteren pas dat het van dezelfde maker is als Flow. Logisch ook: Flow en FlowER Was het niet 6,99? Iig de moeite waard
Jah echt heel erg vet... levels zijn ook erg bijzonder! ik zal nix verklappen maar het gaat toch wat verder dan je denkt...!!