Informatie - Screenshots - Trailers - Trophies - Boxart - Review - Officiële website - Opmerkingen Platforms PS3, PSP en PS1 ~ Uitgever Square Enix ~ Developer Square Enix ~ Genre interactieve film ~ Release datum PS1: 2000 PS3 en PSP: 22 december 2009 [gb]Informatie:[/gb] ^top Vagrant Story is 1 van de beste zo niet de beste ps1 titel van SE. Echter om redenen mij onbekend is het spel nooit echt populair geworden. Komende dinsdag is het spel voor het luttele bedrag te downloaden van psn en daarmee te spelen op de psp en ps3 [gb]Screenshots:[/gb] ^top [gb]Trailers:[/gb] [yt]wDiZNuAkqz0[/yt] ^top [gb]Trophies:[/gb] ? ^top [gb]Boxart:[/gb] ^top [gb]Review:[/gb] ^top [gb]Officiële website:[/gb] Wiki ^top [gb]Opmerkingen:[/gb] Ben heel benieuwd wie dit spel nog meer gaat halen! ^top
Om jou onbekende redenen is het niet populair geworden? Nou,.. er was bijna geen reclame voor gemaakt in het westen en het was HEEL erg moeilijk (Tenminste, ik vond het echt heel lastig destijds) maar het spel had wel een beter lot verdiend inderdaad, het blijft een heel bijzondere en sfeervolle rpg
ik kan het vanavond voor je proberen. Tenminste ik ga er vanuit dat als ik hem download op mijn ps3 ik heb dan via mijn psp ook nog een keer kan installeren via downloadhistorie.
Zoooo de eerste twee uur zitten er op en gewoon op mijn ps3 icm full hd tv gespeeld. Uiteraard is het voor de huidige standaard niet meer een mooi spel maar het speelde verrassend lekker weg. Het spel kwakt je wel gewoon in de wereld en je redt je maar, niet gemakkelijk! Doet me een beetje denken aan Demon's Souls. In het weekend zeker weer verder!
Ik heb het spel gehad,het verhaal is echt subliem maar de gameplay zuigt..op een gegeven moment kwam ik niet verder omdat ik niks meer over had om te gebruiken..maar qua verhaal echt een topper. Een game die zeker ondergewadeerd is..
Onbekend maakt onbemind. Vagrant Story nog nooit gespeeld, maar wel veel over gehoord. Ondanks dat twijfel ik of ik deze moet downen voor de PS3. Kijk liever nostaligisch naar deze game, dan dat ik geconfronteerd wordt met het feit dat Vagrant Story niet zo mooi is verouderd...
Dat vind ik eigenlijk best een goede vergelijking Daar wordt je ook zo in zo'n wereld gegooid en moet je goed weten wat je van plan bent wanneer je een gevecht in gaat.
Ik ga deze binnenkort ook maar eens aanschaffen. Was ik al van plan, maar uitgesteld ivm andere aankopen.
Mooie RPG van de maker van FFXII met een zeer hoge moeilijkheidsgraad. Ik kan me voorstellen dat het er op een full HD scherm minder goed uit ziet, maar op mijn PSP Go scherm ziet het er tof uit en is het spel prima te verteren. Nu maar hopen dat FFVIII en Crisis Core op de europese playstation store worden uitgebracht.