[PS4] [PSP] Daxter probleem

Discussie in 'Games' gestart door DarkAlbino nl, 29 mei 2006.

1. DarkAlbino nl

DarkAlbino nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen ik zit met een groot probleem. Bij daxter zit ik namelijk zo vast als het maar zijn kan. Ik zit in het level D.k. Fish Cannery op een stuk dat je 2 ijsblokken moet maken en van de ene ijsblok naar de andere springen. En vanaf het laatste ijsblok zou je aan de overkant moeten komen. Dit lukt mij dus echt niet. Ik heb uren geprobeerd. Ik heb de walkthrough van IGN gebruikt. Deze optie hielp ook niks. Ik hoop dat iemand waarbij dit wel gelukt is even wil zeggen hoe?

Alvast Bedankt

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb het topic verplaatst aangezien het op de vorige plaats niet goed stond.

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Normaal zou ik je doorverwijzen naar www.pspworld.nl, maar die site is er helaas mee gestopt.

Ik kan je aanraden om even op www.gamefaqs.com te kijken. Daar staan goede walkthroughs die ik zelf ook altijd gebruik als ik echt muurvast zit bij een game.

Walkthrough van Daxter

Veel succes!

4. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Op hoeveel procent zit je precies? Weet niet precies wat je bedoeld namelijk.

5. Miracle

Miracle Guest

Gewoon even een goede walktrough zoeken. Als je er dan nog niet uitkomt, is het géén goede walktrough.

Laatst bewerkt door een moderator: 8 apr 2007
  6. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hm, ik heb die game uitgespeeld dus ik zou moeten weten waar je bent. probeer iets preciezer te beschrijven waar je precies vast zit.

7. DarkAlbino nl

DarkAlbino nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen ik heb het probleem al zelf kunnen oplossen.....Ik zat bijna bij het laatste stuk van Fish cannery. Voordat je bij dat deel zit dat je een vis moet smelten zodat je over het water heen kan zonder dat je opgegeten wordt. Ik moest namelijk 2 ijsblokken maken, en het eerste ijsblok moest ik smelten totdat ik er op kon springen. Het tweede ijsblok moest ik bursten zodat hij naar voor gleed,niet te veel smolt en weer trug groeide. Vanaf dat ijsblok moest ik een dubbeljump doen en naar de overkant hooveren. Dit stuk lukte mij nooit. Ik deed precies wat er stond maar ik haalde het niet want je kun namelijk maar 3 sec hooveren. Maar ik kwam er achter dat ik veel sneller achter elkaar moest dubbeljumpen waardoor ik net een paar cm hoger kwam enzo over de 'cage' heen kon hooveren en vanaf daar kon ik de overkant bereiken.

Bedankt voor jullie hulp! deze kan sluiten

Deel Deze Pagina