[PS4] [PSP] Dissidia: Final Fantasy

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 15 feb 2010.

1. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74

[gb]Dissidia: Final Fantasy[/gb]

Ontwikkelaar:confused:quare Enix
    Uitgever:confused:quare Enix
    Genre:Brawler met RPG elementen
    Platform(s):pSP
    Spelers:1 of meer via wifi

[gb]Informatie=(/gb]

Eindelijk (na de Ergheiz) kunnen we brawlen met de characters uit de laatste Final Fantasy delen.
    Ik heb hem afgelopen weekend binnengekregen voor een zacht prijsje en moet zeggen dat ik het een super leuke handheld game vind.

[gb]Screenshots=(/gb]

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Af en toe het idee dat ik beter deze had kunnen halen dan Crisis Core. Het 'even oppakken'-gehalte van dit spelletje is toch net wat hoger.

@ Han: opmaak?

3. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Was er nog mee bezig (ben op een plek waar ik niet op een forum hoor te zitten ssst)
    Maar, dit is echt lekker om snel even te spelen en je direct daarvoor gereward wordt.
    Story mode is erg leuk, je loopt op een soort schaakbord en kunt zelf bepalen tegen wie je gaat vechten.. kistjes openen etc.
    Heb alleen de story van Cloud uitgespeeld maar denk nu al dat je het een paar keer moet doen om er alles uit te krijgen.. heerlijk ik denk dat deze een tijdje mijn psp niet uit komt.

4. Snatcher NL

Snatcher NL Cyber Punk

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie 3d beat em up in final fantasy stijl. Dissidia is zeker een aanrader Kevin.

Crisis Core kun je overigens met zijn missie structuur, ook redelijk snel oppakken en dan weer neerleggen. Spel kan echter wel repetitief worden.

Laatst bewerkt: 16 feb 2010
  5. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Gisteren nog even een tijdje gespeeld, storyline van Tidus uitgespeeld en nog een keer opnieuw met Cloud bezig.
    Grappig hoe je steeds dingen blijft unlocken.
    Nieuwe skins/wapens/museum. Doet me een beetje aan Smash Bros. denken!

Deel Deze Pagina