Uhm ik weet niet waar je precies je bestanden in hebt gezet op de memorystick, maar als je de handleiding leest zie je dat je voor elk type bestand een aparte map moet aanmaken. Je hebt dus je "uitneembare vaste schijf" (de PSP), als je die opent krijg je een map genaamd PSP en daaronder nog wat mappen.
Maak in de map PSP enkele submappen aan met de namen PHOTO, MUSIC en VIDEO.....precies zoals ik het nu schrijf anders herkent ie ze niet. Plaats dus ook je type bestanden in de daarvoor bestemde mappen, en NERGENS anders.
Als je de video bestanden dus al elders hebt gezet, dan is dat denk ik de rede dat ie steeds vastloopt....je hebt gewoon je memorystick verkloot ben ik bang.
Enige oplossing : een nieuwe kopen. Wat formatteren betreft staat er ook nadrukkelijk in de handleiding dat je dit ALLEEN via de PSP zelf moet doen, en NOOIT via de PC omdat je daarmee ook je memorystick permanent beschadigd.
Kweet dat het lastig is, maar van tevoren een handleiding lezen doet soms wonderen
En dat je memorycard waarschijnlijk stuk is, is ook nie leuk dat weet ik wel....kweet niet wat je verder op je PSP wil doen maar als je er echt alles uit wilt halen (muziek, films en gamedownloads) heb je aan die 32 MB stick toch niet voldoende. Koop een memorystick van 1 GB en dan heb je voorlopig wel zat
Klik om te vergroten...