[PC] [PSP] MEM CARD kan niet formateren.

Discussie in 'Games' gestart door Darkon 83, 1 sep 2005.

1. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil mijn MEM CARD via mijn PSP formateren, maar dit gaat niet, want hij zegt dan dat hij geen toegang heeft. Als ik em wil formateren via mijn PC loopt die vast. Ik had 3 bestand in de map MP_ROOT gezet (video bestanden) en ik denk dat het daaraan ligt. Want die kan ik neit verwijderen (want dat... ja je raad het al....dan loopt hij vast.) Hulp aub.

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    formatteer em es via een cardreader, of sla er met een hamer op.

3. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het via de cardreader gedaan en dan loopt die vast

4. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en de hamer?

5. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff sirieus man! ik baal echt help gewoon of ga anders weg en houd je mond!

6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    whahahah @ Eprode..

Wat voor stick is het? 32mb gratis valupack ding?

7. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja (eerst kon ik em wel formateren, maar omdat ik die bestanden niet via de PC kon verwijderen wilde ik het via de PSP doen en dat deed die niet)

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm ik weet niet waar je precies je bestanden in hebt gezet op de memorystick, maar als je de handleiding leest zie je dat je voor elk type bestand een aparte map moet aanmaken. Je hebt dus je "verwisselbare schijf" (de PSP), als je die opent krijg je een map genaamd PSP en daaronder nog wat mappen.

Maak in de map PSP enkele submappen aan met de namen PHOTO, MUSIC en VIDEO.....precies zoals ik het nu schrijf anders herkent ie ze niet. Plaats dus ook je type bestanden in de daarvoor bestemde mappen, en NERGENS anders.
    Als je de video bestanden dus al elders hebt gezet, dan is dat denk ik de rede dat ie steeds vastloopt....je hebt gewoon je memorystick verkloot ben ik bang.

Enige oplossing : een nieuwe kopen. Wat formatteren betreft staat er ook nadrukkelijk in de handleiding dat je dit ALLEEN via de PSP zelf moet doen, en NOOIT via de PC omdat je daarmee ook je memorystick permanent beschadigd.
    Kweet dat het lastig is, maar van tevoren een handleiding lezen doet soms wonderen :)

En dat je memorycard waarschijnlijk stuk is, is ook nie leuk dat weet ik wel....kweet niet wat je verder op je PSP wil doen maar als je er echt alles uit wilt halen (muziek, films en gamedownloads) heb je aan die 32 MB stick toch niet voldoende. Koop een memorystick van 1 GB en dan heb je voorlopig wel zat ;)

Laatst bewerkt: 2 sep 2005
  9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    check eens www.pspworld.nl ... daar kan je ook geholpen worden ... + zuster site van xboxworld.nl :)

10. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    das bullshit, op die manier kan je geen memory card slopen, dan moet er echt wat aan de hand zijn, anders zou je hem gewoon moeten kunnen formateren,. via pc of psp

11. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    /\
    |___idd is echt onzin dat je op die manier een memory kaart verkloot je zou dan nog altijd via windows verkenner der in moeten kunnen.

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Never mind....khad het zelf ook nie helemaal bij het rechte eind over een aantal zaken |:-
    Wel over dat formatteren dat dat alleen via de PSP moet dat wel ;)

Maar voor verdere hulp moet je idd bij PSPworld zijn, daar staat alles duidelijk uitgelegd :)

Laatst bewerkt: 2 sep 2005
  13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je kunt je memory stick gewoon handmatig formateren met hamer of windows. en dan zelf mapjes maken. geen probleem.
    toch zou ik een nieuwe kopen, 32mb heb je geen zak aan.

Deel Deze Pagina