Informatie - Screenshots - Trailers / Gameplay - Opmerkingen Platforms PlayStation Portable (PSP) Uitgever Konami Developer Kojima Productions Genre Stealth Action Release datum 17 Juni 2010 (EU) [GB]Informatie:[/GB] ^top [GB]Screenshots:[/GB] ^top [GB]Trailers / Gameplay :[/GB] [yt]pXmm7H18Gk0[/yt] [yt]30Lwj7PPe3E[/yt] [yt]n7aACDTi278[/yt] [yt]Iz5xchtBJQU[/yt] [yt]wA5K5mUm_Yk[/yt] ^top [GB]Opmerkingen:[/GB] Een van de toppers van dit jaar waar ik naar uitkijk als grote MGS fan. Eindelijk een goede vervolg op MGS3. 't is trouwens mijn eerste game topic, wees niet te hard als ik wat info o.i.d. mis ^top
Holy shit.... Peace Walker x Monster Hunter! Dinosauriërs....Big Boss....Co-op... Mijn hoofd explodeerde. D: Je roost blijkbaar Rations? Peace Walker + Doritos + Axe + Andere Producten! DORITOS! AXE Weetje wat guys, we doen Pepsi er ook wel in! Je had toch een iPod in MGS4? Check dit: [yt]AwoCvryu1n4[/yt] Dit spel is fucking vet!!
Je bedoelt die van 1 april? Hadden ze ook snake die als assassin's creed van daken afsprong in hooibalen etc.
[gt]100166[/gt] Iemand nog de naam "Frank Jaeger" (Gray Fox/DeepThroat) gezien @ 01:12? Vraag me af wat zijn rol is in deze game..
Heb trouwens net voor het eerst de eerste 3 levels van de demo op mijn PSP gespeeld. Vet spel, goede gameplay, veel mogelijkheden om te sneaken. Nice dat je verschillende outfits kan kiezen om een missie te beginnen, Stealth, Battle, Jungle etc. Met verschillende equipment natuurlijk... Camera is wel een beetje irritant, omdat lopen en camera bewegen allebei aan de linkerkant zitten. En ik weiger om een andere control configuration te gebruiken, die speelt veel te vreemd.