WOW Ik ben echt onder de indruk :b:
Het komt niet vaak voor dat ik een artikel schrijf over de Playsation 3 of de PSP, maar eens moet de eerste keer zijn. Kotaku is er namelijk achter gekomen dat je met Remote Play niet alleen Folding @ Home kan opstarten, maar ook Lair. Dit is een geweldige doorbraak, want straks kan je met je psp elk willekeurig spel spelen die je van je Playstation 3 gestart hebt. Hier zat ik namelijk op te wachten en het is niet Microsoft die dit bedacht heeft maar Sony. Petje af!
Toch vermoed ik dat Microsoft hier ook stilletjes mee bezig is. Er zijn als genoeg tekeningen gesignaleerd van Microsoft Handheld. Microsoft claimt dat ze niet meer in handhelds geloven en dus ook niet met een handheld op de markt komen. Maar Microsoft is nog steeds bezig met Live Anywhere. Wat als men ook als van plan waren om zo'n soort controller op de markt te brengen? Ik ben benieuwd of men iets soort gelijks voor de Xbox 360 gaan aankondigen op de TGS. Ik hoop het, maar ik verwacht het niet.
Sony heeft voor deze actie een pluim verdiend. Mocht er straks een bundel komen met een PSP en een PS3, dan ben ik bijna geneigd om er één te kopen. Helaas heeft de psp geen L2 en R2 knoppen dus kan je het spel niet goed spelen, maar als dit werkt. WOW! Op de website van Kotaku kan je het filmpje zien.