1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

psp video overdracht

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Oldsk00l, 5 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    hey mensen, ik kom er maar niet achter hoe ik mp4 filmpjes op mijn
    psp zet via de usb, ik heb mn psp aangesloten een ingesteld op usb. ( muziek is me wel gelukt ) en hu heb ik in de map psp een map : VIDEO gemaakt
    en het daarheen gekopieert via usb.... wat doe ik fout ?


    bij voorbaat dank
     
  2. The_Dutch_Eagle

    The_Dutch_Eagle New Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak een map MP_ROOT op je memorystick met daarin 2 mappen: 100MNV01 en 101ANV01. doe je mp4 bestandjes in 100MNV01 en dan moet het werken.
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook je Memory Stick eerst formatteren alvorens je hem gebruikt (is zeker aan te raden), je PSP maakt dan namelijk automatisch de juiste mappen aan op je Memory Stick waar alle bestandstypes in moeten komen te staan. Beetje hetzelfde principe als wat hierboven gezegd wordt dus, alleen doet de PSP het werk dan voor je :)

    Mocht je al data op je Memory Stick hebben staan, dan kun je hier natuurlijk een back-upje van maken en op je PC zetten....na het formatteren zet je de juiste bestanden gewoon weer terug in de mappen waar ze thuis horen. Veel succes ermee !
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2006
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het antwoord op je vraag is al gegeven. :)
    Daarnaast hebben we een speciaal PSP topic waar je voor al je zaken over de PSP terecht kunt, ook voor deze vraag. :)

    PSP thread

    Deze thread gaat dus op slot.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina