PSPWorld

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Darkon 83, 24 mei 2006.

  1. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar is PSPWorld gebeleven! Haal em terug! :'-( Ik wil niet naar de concurrent, daar zitten alleen maar van die spammerds en is het daar totaal NIET gezellig! Haal in ieder geval het fora terug! De frontpage kan me gestolen worden.

    Please :'-(

    Ik denk dat Pretender, Chaos, Ruben, Beer Bommel, en vele andere het met mij eens zijn.
     
  2. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat het forum ook weg dan? Die is nu nog open toch?
     
  3. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Het forum is ook nog eventjes open.
     
  4. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik quote mezelf even van een bericht op pspworld

     
  5. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijft eventjes open.. dus hij gaat uiteindelijk wel dicht?

    Niet dat het voor mij erg zou zijn, ik kwam er wel af en toe kijken enzo maar nooit om te posten ofzo.
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Beetje reclame voor PSP Party maken... :p
    Anyway, jammer dat jullie ermee stoppen. Merkte al dat het qua nieuws de laatste tijd rustig was.

    PS: Een tip voor de site:
    Het automatisch doorsturen gaat wat te snel. Ik wil even rustig het bericht lezen, maar ben al doorgestuurd voordat ik het geheel gelezen heb en moet daarom een paar keer terug om het goed te lezen.
     
  7. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    ff maar een quote. Kunnen we het even rustig lezen.

    Jammer maar het is begrijpelijk.
     
  8. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    het had een hele leuke site net als xbw kunnen worden, wel verstandig hem nu offline te halen...
     
  9. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil je dan reclame maken voor PSPOnly? Jouw oplichterssite :p
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nee hoor. Voor PSP Talk /- Web. :D
     
  11. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok weten we dat ook weer. :p
    Niemand die me dat verteld heeft namelijk, weet je ook meteen waar de problemen vandaan komen. ;) Totaal gebrek aan communicatie onderling. :eek:
    Het forum vind/vond ik altijd wel leuk, was niet druk, maar je kende elkaar wel, juist omdat er maar weinig mensen regelmatig posten.
    Aan alle het goede komt een eind ben ik bang?
    Was iig wel leuk voor zolang het duurde. :+
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2006
  12. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    @ Chaos: Mee eens. Forum was best relax, ik kwam er ook niet zo erg vaak. Vaak 1-2x per week, maar er zaten een paar leuke dingen tussen. En sommige populaire threads zoals de Loco Roco demo Highscore thread.

    Van mij mag het forum gewoon blijven bestaan. :) Misshien als onderdeel van het xbw forum ofzo. De main site keek ik overigens ook bijna niet meer op, wel jammer van de mensen die snel nog een hoop reviews hebben gemaakt voor nop eigenlijk. :):
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als ik mijn pc aanzette en mijn mails controlleerde , reageerde ik altijd eerst
    op de nieuwe berichten op het forum van PSPworld.
    Om ons nu door te verwijzen naar de concurrent (PSPparty) vind ik een beetje ver gaan.
    Ze kunnen beter het PSP forum weer samenvoegen met het forum van XBW.
     
  14. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, toen het PSP topic/forum naar een andere "site" verplaatste, kwam ik er eigenlijk nooit meer:+
     
  15. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ben benieuwd of de crew hier nog enige inspraak in krijgt, maar ben bang dat we niet eens op de hoogte gehouden worden, net zo min als dat tot dusver gebeurd is zeg maar. :x
    Idd zonde van onder andere mijn reviews ;), had ik nog niet eens over nagedacht. |:-
     
  16. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja we werden niet echt op de hoogte gehouden dus dat zal dan nu ook wel weer niet gebeuren...
     
  17. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel jammer dat pspworld gaat verdwijnen.. Ik vond het net zo gezellig worden.. :|
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Tis nog niet zeker natuurlijk he... Maar wel waarschijnlijk

    Enja, op het forum werd het wel steeds gezelliger... En voor de frontpage waren we net met een nieuw 'iets' bezig... Maarja, het mocht niet baten..._0/
     
  19. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Had het niet eens door.
    Kwam er ook niet vaak dus, Denk dat een PS3World dan nog intressanter zou zijn...
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof me als ik zeg dat er zeker nog wel over gesproken is, in ieder geval sowieso door Ruben en mij de afgelopen week tot anderhalve week. Er zijn ook voorstellen gedaan om er een PSWorld site van te maken, waar we de PSP wilden combineren met o.a. de PS3 om zo een groter publiek te bereiken....maar het mocht helaas niet baten.

    Het probleem zit um in het feit dat het geld kost om zo'n site te laten bestaan, wat natuurlijk niet erg is mits hij up-to-date is, over mensen beschikt die er meer tijd in kunnen steken dan nu het geval was, en wanneer hij over een grotere, vaste ledengroep zou beschikken. Het is een combinatie van verschillende oorzaken die tot de beslissing hebben geleid, het is dus niet zozeer te wijten aan een enkel ding. De communicatie binnen de crew had zeker beter gekund, dat heb ik ook mogen ondervinden in de korte tijd dat ik erbij zat....maar het was niet alleen dat.

    Goed ik kan hier over door blijven gaan tot ik een ons weeg, maar het heeft geen nut meer. Het project PSPWorld is in de vrieskast gestopt, de content blijft wel bewaard omdat het zonde is om dit meteen weg te gooien....misschien dat het project in de toekomst nog een keer wordt hervat. Maar tot die tijd is dit blijkbaar de beste oplossing, dus we zullen ons erbij neer moeten leggen. Idd toch wel een beetje zonde van de tijd en moeite die er toch nog door verschillende mensen, inclusief mezelf, in is gestoken....maar het is niet anders. Ik heb het prima naar m'n zin gehad daar, en de reviews e.d. die ik gedaan heb deed ik met liefde en plezier. Bye bye PSPWorld :'-(
     

Deel Deze Pagina