wie kan mij vertellen welke spellen daar op staan. ik kan het nergens vinden. ik zoek vooral naar de naam van die demo waar je met een (piraten) bootje rond moet varen en andere bootjes kapot moet schieten.
ik weet niet precies hoe die heet maar het heeft een roze soort hoesje met daar op demo disc 1 en die bootjes tja die heb ik ook wel eens gespeeld maar ik weet niet hoe die heet sorry ik hoop dat je hier iets aan hebt
demo disk 1? Die moet ik nog wel ergens hebben liggen als het goed is! Ik weet alleen niet welk spel je bedoelt...
je ziet het zeg maar van schuinboven. net zoiets als bijv. diablo. je moest dan tussen van die opstakels doorvaren die rond draaiden enzo. er waren ook van die gaten waar dan vuur uitkwam als ik het goed heb.
Die demo heb ik nog, dat spel heet "Over Board" op die demo staat ook g-police, colony wars en shadowmaster. De naam van de demo cd: radicalgames@psygnosis
Ik heb ook een Demodisc genaamd Demodisc 1, maar daar staat geen spel genaamd overboard op. En ook geen ander spel met bootjes. Die spellen die jij noemt Cesar staan daar ook niet op. Raar
Dat komt omdat die demo van over board enz...gewoon een andere demo is dan die "demo 1". Op "demo1" staat crash bandicoot 1, monster trucks, tekken 2, descent, die hard 1, ridge racer,... + techdemos van een t-rex en manta
Ik heb hier een scan van mijn Demo1, maar dit is volgensmij een nieuwere demo1 dan dat wat Cesar beschrijft. edit: Deze heb ik gekregen bij aanschaf van mun psx (ergens in '99 dacht ik).
Re: Re: psx demo disc 1 Idd, ik heb het over de allereerste demo van de ps1, die je vroeger bij je ps1 kreeg.
Ik denk dat dat spel nog erg moeilijk te vinden is, zelfs in het ps1 tijdperk lag die hier zo goed als nergens in de winkels. Het treft wel dat ik die demo eergisteren nog eens gespeeld heb!
Er is ook een PC versie/port van dat spel, echter wel onder de naam Shipwreckers. Weet niet of deze makkelijker te vinden is. edit: goh, wist niet dat daar ook een demo van was
hmm die link doet het niet. ik heb ook al gezocht naar een andere maar die kan ik nergens vinden. iemand nog een link in de aanbieding? /edit al een demo gevonden