[PSX]Metal Gear Solid

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door geursel, 21 jan 2004.

1. geursel

geursel Sailing home

Leuk Bevonden:
    3
    Wat een game.. onlangs weer gekocht voor 14,95 euro.. originele doosje dus een koopje lijkt mij :)

En wat een game zeg... de story telling, voice acting, karakters, het wurgen, het nekbreken... alles is zo gaaf in deze game en op sommige gebieden ligt het nog mijlen ver voor op de concurrentie. Sure.... ik hoor sommige mannekes al roepen: "Splinter Cell is 1000X beter!!!" Maar toch, de vloeiende gameplay spreekt mij iets meer aan dan de wat logge gameplay in Splinter Cell. Het enige nadeel vind ik de camera, zo schuin van boven wat het zicht voor je belemmert. Ach ja, wat ben ik aan het genieten van deze game. Ben van plan hem weer helemaal door te spelen.. en de Cube bezitters.... dit is de 3e keer dat ik jaloers op ze ben (komt niet vaak voor :D ) Na Metroid en Zelda krijgen ze een port van deze game die helemaal naar hedendaagse maatstaven getuned is... kaching... en 1 van de beste games van dit jaar is weer opgestaan... ach ja, ooit maar een kubus kopen maar eerst genieten van de iets vloeiendere graphics van Metal Gear Solid op de PS2 met textures op vloeiend :D

Fav. quote: " I can't just knock on the door and ask them to let me in"

Screens:

Duss.. iemand meer die de game even lof wil toeschrijven? ;)

Laatst bewerkt: 21 jan 2004
  2. Samonsuke

Samonsuke ==========

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je hem voor 14,95 € gekocht :)?

3. geursel

geursel Sailing home

Leuk Bevonden:
    3
    2e hands bij replay videogames Den Bosch :)

Lag er nog een in platinum doosje ;) Maar ja.. origineel doosje of platinum doosje.. nu lijkt het net of ik hem al die jaren al heb (hoewel ik een aantal jaren geleden de game ook daadwerkelijk gekocht had)

4. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijke game ja.. het einde is ook heel gaaf.. metal gear substance vond ik ook heel goed maar kon niet tippen aan MGS op de ps1

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Metal Gear Solid blijft geweldig.
    Hoe vaak je 'm ook speelt. :)

6. Nesem

Nesem the realest NESEM

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zeker een goede game man vraag me af wat die op de Cube gaat doen, vindt het eigenlijk wel stom van ze. Als ze weers eens vreemd wilden doen hadden ze beter de origineel van de NES moeten maken voor de cube dat zou pas kikke zijn dunkt mij

7. geursel

geursel Sailing home

Leuk Bevonden:
    3
    Metal Gear Solid 2 is ook gaaf... die demo en later de missie met SOlid Snake opde boot getuigde van dezelfde grootheid als deeltje 1.. en toen.. toen kwam Raiden.. nog steeds een toffe game inclusief met name erg goede eindbazen / karakters. De gevechten met Fatman en Vamp rulen... maar toch.. toch is het minder dan het schip level en de PSX versie... Can't beat the original!

En dan straks deeltje 3.. ziet er veelbelovend uit, maar op de een of andere manier hou ik toch meer van indoor levels...

Idd... dat zou vele malen bruter zijn... tevens zijn veel minder mensen bekend met die game en een rerelease met de technologie van tegenwoordig .... ach ja... kwijl :D

Laatst bewerkt: 21 jan 2004
  8. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mgs rules big time. Ik heb hem al minstens 10x uit gespeeld. Hij is pas echt cool als je dat stealth ding hebt. Substance is goed maar lang niet zo goed als deel 1.

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik had hem op de pc, maar die liep heel vaak vast. Ik moest noodgedwongen enkele filmpjes overslaan om me zo snel mogelijk te kunnen opslaan voordat ie weer problemen zou krijgen. Daardoor heb ik wel een paar dingen gemist. Maar MGS1 is gewoon top. Soms moest je gewoon helemaal terug gaan omdat je bijvoorbeeld geen sniper had. 8) En het verhaal, prachtig gewoon. Het eindgevecht is ook super, dat Liquid ineens achter je aankomt in die tunnel.
    *zucht* dat waren nog eens tijden...:)

10. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind MGS1 nog steeds de beste game die ik heb voor de psx (woeps... nu moet ik m natuurlijk PSone noemen he... 8))

11. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog de metal gear solit special uitgave
    punt gaaf

het is het enige ps1 spel dat ik heb bewaard
    hier hoef ik natuurlijk geen rede voor te geven als mgs(1) fan

in deze speciale uitvoering
    zaten
    1 het spel
    een cd met de liedjes uit mgs
    dogtags
    een mooie poster
    een setje kaarten om te versturen
    en dit natuurlijk verpakt in een mooie doos

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    @ Slicer :eek: Die doos heb ik wel eens zien liggen. Ik wilde hem graag hebben maar toen had ik nog geen psx. Toen ik die eindelijk wel had kon ik MGS maar nergens vinden meer. :'-( Dus uiteindelijk had ik hem op de pc.
    *jaloerst op die hele mooie set*

13. geursel

geursel Sailing home

Leuk Bevonden:
    3
    _O_ _O_

Respect :D

Deel Deze Pagina