hallo wie weet wanneer het spel psychonauts uitkomt? het zou namelijk wel chill zijn als iemand dat weet, want de echt leuke spelletjes voor de xbox zijn tegenwoordig redelijk dun gezaaid... mazzel
Kijk op Tothegame.com voor release data en er zijn toch genoeg leuke spellen op de xbox op meen ik da maar ?
Tothegame is een slechte releaselist. De psychonauts release is nog niet vastgesteld maar verwacht begin 2004.
Ik weet het, diep gegraven om deze te vinden, maatr met een reden . Ik weet dat de game uitgesteld is omdat de uitgever de game niet meer wilde publishen, maar is er voor de rest iets over bekend wanneer deze game nou eindelijk eens gaat uitkomen? Tim Shafer is koning
Jah dit spel moet naar Europa komen! ik wil dit spel zo graag platformers spreken me normaal gesproken nooit echt super aan maar dit spel is perfect van wat ik gezien heb en gelezen. En Tim Shaver is gewoon cool Full Throttle
Op de XBW frontpage is anders toch de nodige info terug te vinden ---> klik In Amerika is de game sinds een paar weken uit, maar over een vaststaande Europese releasedate is nog niets bekend.
zie alleen maar de reviews. Nu gemiddeld een 91. Best hoog lijkt mij dan. Dit toppertje laten de publishers toch niet zitten?
Wat een vette ganme is dit zeg! Heb 'm voor kerst gekregen en hij is mijn boxie niet uit te slaan. Dit is een van de leukste platformers die ik ooit gespeeld heb . En de humor is echt fantastisch, alsmede het leveldesign
Ik kan je wel één ding zeggen over deze game, het is misschien niet de origineelste, maar zeer zeker een van de leukste games die ik ooit gespeeld heb. Zo'n game die je iedere keer weer graag opstart om te kijken wat er nu weer gaat gebeuren. Ik heb tot nu toe nog geen enkel frusti-moment gehad (je weet wel, zo'n moment dat je je controller richting tv wil smijten). En de humor is echt klasse
Ik kan wel zeggen dat de game op de pc extreem tof is, de wereld waar je in loopt is gewoon erg goed afgewerkt en alles ziet er zo blij uit . Op de xbox zal het niet veel anders zijn..