Stem op http://www.gameawards.nl/ voor Xbox en andere console op de beste producten zodat Xbox tijdens de PU Awards goed uit de verf komt!
hmzz, shit, ik kan je niet verbeteren!, maar ik weet cker dat het al ergens op het forum staat (kan het alleen ff niet vinden) /maar natuurlijk altijd goed om de xbox omhoog te halen
Ik had op Halo gestemt...is het toch wel waard denk ik. Ik heb wel serieus gestemt bij de andere consoles want daar zitten wel degelijk TOP-games bij.
Ik gok dat in de catagorie Halo met vlag en wimpel de zege haalt. Enige waar ik een beetje moeite mee had was het kiezen van een beste geluidskaart, dat houdt ik helemaal niet bij. Oh ja mensen, wel allemaal op Media Markt stemmen zodat mijn winkeltje goed uit de bus komt, krijg ik misschien een blikkie van de baas.
Ik heb gestemd, Halo als beste spel en xbox als platform natuurlijk . Ik zat te tweifelen tussen Halo of Splinter Cell.
Ik heb gestemt op JSRF (twas moeilijk de keuze tussen Halo en JSRF geloof me) en natuurlijk XBox. Media Markt als m'n favo winkel.
ik heb gestemd op halo en de xbox, en de beste / geweldigste winkel in heeeeeel nederland is natuurlijk de intertoys *hoopt op salaris verhoging*
Voor iedereen die de PU heeft: middenin zit een antwoordkaart voor de wedstrijd. Vul daar de naam van je broertje/zusje of je huisdier in en stem nog een keer namens jezelf via interntet. zo kun je 2x stemmen, voor xbox natuurlijk
heb ook op Halo gestemt, zat te twijfelen of ik Splinter Cell of halo zou kiezen. Verder rest gewoon xbox gestemt als beste offcourse Maar dat meen ik ook serieus... Want heb de GC staan en vond het minder. Ps2 weet ik niet, want die heb ik niet dus keuze was snel gemaakt.
Zo... gevote! Beste Xbox game : MotoGP. Beste online game : (anders, nl) MotoGP Live (Xbox Live) LOL! Sorry, geen Halo nee. Die heeft vorig jaar zijn awards overal al gepakt. En als ik eerlijk ben, heb ik zelfs veel meer plezier aan MotoGP beleefd de laatste maanden.
Toch Halo gekozen ,maar of hij ook gaat winnen valt te betwijfelen,er zijn nu eenmaal meer PS2 bezitters
ik heb als beste xbox spel gekozen splinter cell en favo winkel free record shop (er werkt wel een aardige gozer)
Jah ik heb ook gestemd. Halo natuurlijk haha nooit gespeeld maar toch iedereen vind het zo fantastisch dan verdient ie al een award..