Weet iemand toevallig waar ik deze kan verkrijgen? Ik heb de boekhandel gecheckt, daar hadden ze hem niet. Ik heb ook nog gevraagd of hij kwam maar hij kende de hele DVD niet. (boekelier) Weet iemand waar ik hem wel kan krijgen? Ik weet trouwens niet waar ik deze thread moet plaatsen, dus moderators maak u nuttig
Maak jezelf ff nuttig en kijk hier eens : http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?threadid=29928&perpage=15
Dankuwel Dan kijk ik morgen maar even rond, ga met zomertoer naar Amsterdam/Zaandam dus daar zal ik hem wel ergens kunnen vinden. Maar even voor de duidelijkheid: dat zit dus gewoon bij een PU, maar je betaald meer? Ik heb de PU van deze maand al :{
Ja klopt, maar als abbonnee kan je hem ook bij die link die ik net gaf bestellen voor 6,50€. Dan moet je gewoon even je abbonneenummer en andere gegevens invullen. Je abbonneenummer staat trouwens op het stikkertje op de PU met je naam en adres.
Even ter info het is je geld niet waard, of je moet helemaal GameKings freak zijn. Want dat is het dus eigenlijk. Ze vertellen wat over games, maar voor 60% games die je niet WILT kennen, en dan heb je nog een chapter Goodie-hunt, nou ja 3x raden, wel geinig hoor, en dan nog wat andere lol-momenten. Ik heb m geleend van iemand en ben zeker wel blij dat ik er geen 8 euro voor betaald heb
Heeft iemand hem misschien voor mij? Kan hem lenen of overkopen? Wil die E3 footage eigenlijk toch wel zien
ik heb wel een E 3 dvd maar dat is die niet van de PU, maar een andere (betere naar mij mening) Voor 5 euro incl. stuur ik hem naar je op
www.gamekings.tv kan je alles downloaden wat op de dvd te zien is. Ik geloof aflevering 2t/m4 of 5. Maar die DVD is gewoon een gamekings rip-off er staat ook op de voorkant E3-babes dan verwacht je een apart hoofdstuk ofzo maar nee, alleen de wijven die in beeld komen tijdens de reportages. Echt zonde geld!!
Wat? die dvd is best wel lachen joh, vooral die Skate die met zijn wazige uitspraken erdoorheen lult, prachtig, en best veel relaxte game info enzo, alleen wel jammer van die boothbabes