[XOne] pu gekke uitspraak

Discussie in 'Games' gestart door jelle1988, 20 nov 2002.

1. jelle1988

jelle1988 shop rider

Leuk Bevonden:
    0
    nou heb ik te straks in de pu gelezen dat ze nog niet weten welke provider in nederland het internet voor xbox live gaat doen tussen haakjes stond er kpn en nog een betekent dit dus dat ik met mijn chello niet op xbox live kan

2. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    nog wel ja

3. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, vond ik ook een weirde uitspraak. Er zijn wel tientallen providers. :confused:

4. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze gaan meerdere providers ondersteunen dat is toch nog wel aardig logisch

5. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Er stond ook iets in over dat PS2 en Xbox gamers tegen elkaar online zouden kunnen spelen. Lijkt mij bijzonder stug....

6. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was idd de opmerkelijkste uitspraak...

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    test het uit ;)

Mechassault --> dashboard up-date

en test de connectie (kan je connecteren dan gaat xbox live werken)

kan het niet Huilen!

8. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat gewoon hun server systeem de hosting voor zich gaat nemen en dat het niet uitmaakt via welke provider jij contact maakt met hun server.

Dus moet je straks allemaal via de service van een bepaald bedrijf contact maken met andere gamers. Hoe je contact maakt met die service maakt niet uit, en je zal er ook helemaal niks van merken. Gewoon xbox live instellen via jouw provider en als die dan eenmaal op het internet zit zoekt ie de server op. Waarschijnlijk gaat ie dan een lijstje af en zoekt de snelste. Kan dus wel zo zijn dat als je toevallig via KPN zit (als het KPN word want ik had een paar maanden geleden nog casema gehoord) dat je dan een milliseconde snellere verbinding hebt. Lijkt me sterk hoor.

Waar denk je anders trouwens dat ze je gamer stats e.d. bewaren? Allemaal op een server bij the Gates thuis? Ze zullen vast wel een kopietje maken maar het is toch het veiligst om het een tikkie lokaler te doen.

Laatst bewerkt: 21 nov 2002
  9. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    Waarschijnlijk is dit zo omdat KPN het netwerk regelt voor 90% van de ADSL providers.
    Ik werk zelf bij Planet Internet, en dat is ook gewoon powered bij Mxstream.
    Ik denk dat chello er gewoon wel bij komt

Laatst bewerkt: 21 nov 2002
  10. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker, zou je zelf denken dat Sony en Microsoft dat lekker samen gaan regelen......Ik denk het toch van niet.]:-

Deel Deze Pagina