PU is vet cool

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tjiwa, 15 nov 2002.

  1. Tjiwa

    Tjiwa Xboy

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Als trouwe PU abonnee en xbox eigenaar: de pu is gewoon vet cool en de dvdtje was gewoon een kroon op het blad. (ik denk dat de PU partijdig is voor de Xbox dus wij blij). Play More. en xbox +PU rulez
     
  2. Alfa V6 Man

    Alfa V6 Man Don Corleone

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er een dvd bij voor de pc of voor de xbox ???


    Keej, thx, hopelijk komt de PU morgen
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2002
  3. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    dit had je wel in de andere thread hierover kunnen plaatsen
     
  4. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    PU sux.. er staat veel te weinig info in over games! Bij de gamequest hebben ze het tenminste begrepen en geven ze grote spellen, grote reviews..

    neem anders een abbo op een big-budget engels blad: dvd's met video/demo-materiaal bij de vleet.. bij NGC Magazine zat vorige maand een gamerack en ik heb er ook al 2 dvd's van..

    het enige leuke aan de PU is dat ze behoorlijk grappig kunnen zijn..

    hun reviews stellen geen ruk voor, en hun e3 cover ging niet over games maar over hoe dronken ze werden op de afterparty's.. nou vind ik het helemaal niet erg dat er aan leukigheden of het team achter het blad aandacht wordt besteed maar overdrijf het nou niet zeg!
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Bij gamequest worden ze juist omgekocht door uitgevers :+ Nee eh sorry dat kan ik niet backen met feiten.

    Bij Gamequest weten ze niet hoe ze een game moeten reviewen
     
  6. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en hun geven previews een cijver(nou ja ster maar dat komt op hetzelfde neer).
    Ik vind de GQ het slechtste games blad wat ik ken denk ik, het is wel leuk om te lezen hoor maar ze worden verslagen door de rest(PU, OXBM, XBM, N3, PC Zone)
     
  7. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    yo GNL :p





    Ik heb de PU dus gekocht met die DVD erbij
    wel leuk.

    Maar ik vind het xbox mag toch wel leuker dan de PU.
     
  8. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb net die dvd van een vriend gekregen en toen hebben we hem ff gekeken maar omdat ik nog geen dvd kit heb heb ik hem op me PS2 gekeken.

    LOL
    Dus nou kan ik zeggen dat ik Halo 2 op me PS2 heb gezien
    LOL

    Maar die dvd is zekers wel vet maar ook erg raar vooral het xbox live filmpje vond ik zwaar lache
     
  9. tonymontana

    tonymontana you talkin' to me?

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    P.U. is cool, soms beetje te weinig over games maar ik vind het een goed blad! die gasten hebben echt droge humor8) :+
    maar persoonlijk vind ik de OXM beter]:-
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.855
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Persoonlyk vind ik beide bladen (PU + Gamequest) érg slecht met reviews....meestal erg kort en weinig inhoud.
    De 'humor' van de PU is meestal érg flauw em kinderachtig en niet echt aan my besteed.
    Ik vind de gamequest er iets beter uitzien qua design en zeker qua screenshots quality, maar eigenlyk zyn beide bladen een beetje pulp-blaadjes...af en toe leuk om ff snel door te bladeren als je in de trein of op de wc zit, maar verder niets.
     
  11. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    PU crew zijn een paar boys die denken dat ze funny zijn en verstand hebben van games, maar helaas...meer ga ik niet zeggen ...echte game"boys" weten wel waarover ik het heb ...die zgn grappige commentaar bij die plaatjes enzo....please yo...

    sweet dreams

    <edit> gamequest vind ik best oke...ben het meestal wel eens met de reviews en ze weten wel waarover ze het hebben...die raul van gamequest schrijft sowieso wel leuke stukjes </edit>
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 nov 2002
  12. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de PU wel chill blaadje..
    Altijd wel lachen.. Soms ben ik het er niet mee eens.. Maar een blad die ik al jaren lees ga ik niet slecht noemen.. Tuurlijk ken ik betere bladen.. Maar dat zijn engelse..

    Kwa games blad is de PU de beste...
    Voor de Xbox vind ik Xbox Magazine zeer goed..

    Die Blade 2 review was zeer droog.. }:]
     
  13. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    GameQuest is foking PRO-nintendo.
    ze hebben namelijk bij nr 2 of 3. hebben ze over de NGC gehad
    daarna (het 3mei nr) kwam de lanche .
    terwijl xbox slechts een keer werd besproken en als een lelijk eendje werd beschoud.

    nee PU is wel iets beter ...
    je moet eigenlijk een xbox mag kopen als je een xbox hebt :)


    ps. die dvd is echt cool!
     
  14. masterape

    masterape Guest

    De PU rulezz ongetwijfeld een van de beste blaadkes,en GQ:r ,en er was inderdaad al een andere topic
     
  15. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    let me get this straight: de PU is een vet blad, maar er staat geen zak over games in..

    ze kunnen absoluut niet schrijven en hun nek mag ook es uitgerokken worden.. als ze bv een port van een spel moeten reviewen zeiken ze het compleet af in plaats van wat pro's en neg's te noemen.. De smash bros melee review trok ook weer op niks... ik vraag me af of jurjen, die smash bros 64 een 9.1 gaf, het spel wel gespeeld heeft.. van boris en die andere gast kan je hetzelfde zeggen, wat was dat verdomme voor kutreview!?

    ik was in het begin ook helemaal niet tevreden over de gamequest, maar na de makeover van het blad ziet het er beter uit. En previews een 'punt' geven in de vorm van een ster om te laten zien hoe het spel er nu uitziet vind heel aardig.. hun humor is mischien niet zo 'leuk' als bij de PU, maar ze geven tenminste info over games.. bovendien hebben ze ook geen algemene uitgesproken voorkeur over consoles terwijl dit bij de pu wel zo is.. (iedereen anti Cube behalve jurjen).. hun reviews zijn veel beter en ze zijn bereid voor games als mario sunshine en splinter cell een stuk of 7/8 pagina's uit te trekken.. EN ZO HOORT HET..

    ook hebben ze een leuke poster en een boel leuke columns over arcade en retro gaming..
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2002
  16. masterape

    masterape Guest

    Nou ik ben het niet met je eens,en ze zeiken ports niet alleen maar af,maar hun vinden het minder dat er geport wordt en daar ben ik het mee eens,en bij de GQ zijn er misschien wel 7/8 paginas revieuw maar ik durf te wedden dat er maar 3 paginas aan fatsoenlijke tekst is.
     
  17. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    In de PU staat soms iets teveel shit, maar dat maakt het ook leuk. Ik vind de (p)reviews meestal wel goed. Ook vind ik de PU goed, omdat ze zich niet laten omkopen door publishers met GTA3 enzo. GO PU GO PU :9
     
  18. masterape

    masterape Guest

    Ja zo ist maar net!
     
  19. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    PU zuigt, crappy review en te veel gelul van: 'wij zijn stoer en kunnen goeien teksten onder de plaatjes zetten':r
     
  20. dT™

    dT™ Guest

    vaag eigenlijk dat GTA:VC een 9,5 krijgt en SC een 9. Ik had echt super veel van SC verwacht. En zeker een all-game beater te worden. Het is ook wel vet. Maar dat ze dan GTA beter vinden.. de originaliteit is niet om over naar huis te schrijven. Jah ok, je kubnt een aantal dingen meer doen. Huisjes kopen, nieuwe wagens en wapen. Maar als je SC ziet, ok een beetje gejat van MGS maar toch met zeeeer veel nieuwe functies. En dat ze allebei voor graphix een 9 krijgen vin ik ook raar. Xbox is 100x helderder en mooier. Ook al zijn de maps (waarschijnlijk) ietsje kleiner. Ik vind et niet echt kloppuh.
    En dat weten ze zelf ook. daarom zijn ze bang voor wraak acties en hebben ze de naam van de reviewer maar lekker weg gelaten :p

    naja ik vin et verder wel een dope blad
    eigenlijk alleen om de humor en et makkelijk lezen.
    De reviews zijn niet echt super. Te veel gezeik te weinig game.
    Vooral die reviews van 1/4 pagina. Daar staan misschien 10 regels over de game in. naar mijn mening veelste weinig.

    greetz
     

Deel Deze Pagina