punt voor HAlO 2 van xbm, xbw en pu.

Discussie in 'Algemeen' gestart door x-factor, 26 sep 2004.

1. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Yo,

Bladen en websites als xbm, pu en xbw hebben echt ontzettend veel aandacht besteedt aan bungie's mega game: Halo 2.

Ik vind t hierdoor net lijken alsof zij wel veplicht zijn om een hoog punt te geven aan Halo 2. Dit verdient t spel dan ook wel, maar stel nou dat t echt een kutspel wordt..zouden de reviewers dan toch een hoger punt geven dan een spel in dezelfde klasse? Ik denk t niet.

Ik verwacht dat ze alle drie sowieso een 9 geven..waarschijnlijk wel een 9.8 ofzo..

wat denken jullie?

2. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Goed punt. Sowieso vindt ik tig previews, special reports, dagboeken voor één spel onzin. Als journalist wordt je dan afhankelijk van de loslippigheid van de developers, en als je dan een 5je geeft, is die relatie meteen over.

3. XeoN

XeoN Guest

Zodra ze Halo 2 een 93 geven en Metroid Prime (net zoals deel 1) een hoger cijfer geven dan halo, ga ik tochw elf f steven zijn kop eraf trekken. ;)

4. sonnyke87

sonnyke87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    halo 2 word gewoon het zelfde als de éérste halo, gewoon wat andere vijanden, betere graphics & andere verhaal. top game of niet, ik wacht de budget versie af
    een reviewer zal kijken of het spel mee gaat met zijn tijd... (betere graphics, etc...)
    en of er vernieuwingen in zit, bv live
    maar houd er niet op tegen dat het een vet game wordt (altans hoop ik)

5. XeoN

XeoN Guest

Halo was veel beter dan Metroid op de gamecube.
    Iedereen weet dat, en Steven geeft hem een 98.
    Hoogste cijfer voor een game dat ik me kan herinneren in de PU voor een game.
    Ben benieuwd wat voor cijfer hij Metroid 2 geeft, kmag blaten niet hoger dan Halo 2. :p

6. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    duh, iedereen weet dat pu gamecube lovers zijn. Het zijn ook nog net kinderen bij dat programma, gamekings ofzo.

7. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Hehe :D

Halo 2 zal in de PU toch wel een 90 (+) scoren, daar twijfel ik niet aan. Zelfde geldt voor het OXBM & XBM en de rest van de bladen die hun aanzien een beetje willen behouden :)

8. GODZILLA

GODZILLA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dat ze voor Halo een best laag punt hadden gegeven, ze gaven het een 8.5 nou ik vond het dus egt wel een 9 waard. mja daar kunnen we niks meer aan veranderen nu Halo 2 die gaat gaat coowl worden alleen ze hebben wel alweer een -punt binnen en dat is dat ze de co-op mode er uit hebben gehaald en dat maakte Halo nou zo'n vet spel mja nix aan te doen de Single player game wordt over de top en met die super multiplayer opties erbij vind ik dat Halo 2 een 9.6 verdienen mag

Groeten GODZILLA

9. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    coop zit er wel in alleen niet online en das toch niet zo erg? tis toch veel gezelliger met een vriend op de bank?

10. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Als jij nou eerst eens begint met leestekens plaatsen, zou het een stuk overzichtiger zijn. Ten 2e er zit wel co-op in Halo 2, alleen niet met 4 man.. Lees andere topic door!

11. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    Ooit gehoord van meningen verschillen? |:-

12. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Dit denk ik dat het gaat worden.

PU = 96
    XBW = 9.8
    XBM = 9.8

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    laten ze eerst maar ff het spel spelen en XBW geeft geen cijfers he :)

14. XeoN

XeoN Guest

Masshyponotic looks into the future...:cool:

15. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    De PU gaat het denk niet hoger dan een 94 missen 95 geven... Maar ze gaan het wel een van de beste console shooters ooit noemen. En misschien ook nog wel de beste Xbox game ooit. Maar ik denk niet dat ze al te veel hoger zullen gaan. Tenzij de single-player gewoon zo gigantisch gaaf gaat worden (en niet te linear) dat ze daar nog een paar tienden voor gaan geven, maar het zal niet veel schelen.

Zullen we anders een poultje op gaan zetten? =P

16. SalamimaN

SalamimaN Shoopie Whoopie!!

Leuk Bevonden:
    0
    ok het zal wel een hoog cijfer krijgen, maar ze moeten nu toch een hoog cijfer geven, omdat ze nu al zoveel goeds hebben gezegd 8)

17. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    hehe, xbw geeft geeneens cijfers :+

Ik denk dat Halo2 een 9.4 krijgt en een 9.5 in xbm

18. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik gok een 9.2 in de PU en een 9+ in XBM(en een 9.5 in OXM)

19. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik lees in de pu trouwens nooit iets over halo 2

20. SalamimaN

SalamimaN Shoopie Whoopie!!

Leuk Bevonden:
    0

we hopen natuurlijk op een 10 *)

Deel Deze Pagina