Ik heb even snel rondgekeken op het forum en ik kon niet zo snel een duidelijke uitleg vinden over de puntentelling. Ik dacht dat ik het zo'n beetje door had (dan mag nu ook wel met level , maar nu krijg ik als mercenarie opeens -6 terwijl ik het potje dik win met 4 kills. Kan iemand mij en andere duidelijk maken hoe de puntentelling werkt?
Als je het vorige potje hebt geleaved, krijg je zowiezo punten aftrek. Ook als de host de game quit. Voor de rest weet ik het ook niet.
Als iemand quit(leaved) dan wordt het potje automatisch 'free' game. Als jij als host dan de match beeindigd hoor je geen punten aftrek te krijgen.
maar als er dan weer iemand "joined"dan wordt het (indien games in a row of revenge) weer een ranking game.
je krijgt minpunten als: 1, je weggaat als je ingemaakt word 2, als de host de game session quit onder een ranking game 3, als de host terug gaat naar de lobby 4, als je teammaat zijn xbox uitzet als game launch aftelling is begonnen.. (5, als je verliest van lagere lv's)
daarom sta ik nog steeds op nul, demn, iedere keer vertrekt er wel iemand of er komt zo'n actie waar ik als enige merchenarie tegen 4 spies moet, uiteraard quit ik dan, ik maak geen kans gvd. ag ja, daarom speel ik ook nooit meer online, meeste friends zijn ook van rbs3
Met een rankng game speel je "echt" en kan je dus punten verdienen om een level omhoog te gaan en met een free game niet
Toen ik ( lvl 3 ) met nog een lvl 3 speler verloor van een lvl 4 & 5, kreeg ik gewoon iets van -13 punten ofzo.
ik (level 5) en viper NL (level 5) verloren allebei 2 keer na elkaar 15 punten terwijl we hadden gewonnen van 2 uit level 3
nee, dat is niet zo want het eerste potje dat we deden hadden we gewonnen (van een level 1 en 5) en viper kreeg punten en ik had min 14 omdat de host hetvorige potje was weggegaan. daarna speelde we nog 2x en toen kregen we allebei minpunten.
Ik vind het ook zo weer zo raar hoor die punten telling! Als je als level 4 (dat ben ik) wint van een level 4 of hoger krijg je 5 punten misschien soms 10 punten, en evenlater verlies je van een level 4 of hoger en dan krijg je 15 minpunten!! De punten telling gaat nergens over, het zuigt! Ze moeten dat echt veranderen hoor GRTZ Kryden
Kijk opzich moet de puntentelling ook niet te makkelijk worden, want als je dat doet boeit het niemand echt meer of er iemand quit want je hebt t in 1 potje weer terugverdiend. Maar als je 3 potjes moet winnen om weer op je oude punten aantal te staan gaat het toch wel een beetje te ver vind ik dan. Wat vinden jullie hiervan dan?