Uitgever: Disney Interactive Studios Ontwikkelaar: Black Rock Studio Genre: Race Release: 26 September 2008 Info: Disney Interactive Studios werkt aan een nieuw offroad racespel, genaamd Pure. Het wordt geen spel met schattige tekenfilmkarakters, maar een game waar spelers achter het stuur van quads plaatsnemen. De speler kan tegen de computer spelen of online de strijd aangaan tegen maximaal zestien spelers. De racelevels zijn gebaseerd op bestaande quad locaties, aldus de uitgever. Tijdens het gamen kan de speler onder meer grote sprongen maken over ravijnen en in de lucht de nodige stunts uithalen. Craig Relyea, verantwoordelijk voor de marketing van Disney Interactive Studios, verwacht dat Pure een nieuwe standaard neerzet voor soortgelijke spellen. "Pure spreekt een brede doelgroep aan door zijn verbazingwekkende luchtacrobatische stunts, nekbrekende races en enorme landschappen", aldus Relyea. Pure wordt ontwikkeld door Climax Racing, dat in oktober 2006 werd overgenomen door Disney. In juli vorig jaar veranderde de ontwikkelaar zijn naam in Black Rock Studio. De ontwikkelaar is bekend van racespellen als de Moto GP-reeks en ATV Offroad Fury. De studio kreeg bij de ontwikkeling advies van professioneel quadrijder Wes Miller. Pure moet in de herfst van 2008 uitkomen voor de pc, Xbox 360 en Playstation 3. Screenshots: Spoiler Conceptart: Spoiler Filmpjes: [gt]30583[/gt] [GT]35723[/GT] [GT]35713[/GT] [GT]35715[/GT] En nog een interview: [GT]35717[/GT] Gamertag creator: Voeg hier je gamertag toe
Startpost even aangepast. Kon alleen geen banner vinden. Screens zien er trouwens erg tof uit. Benieuwd of het gaat werken. Slechte ervaringen met dit soort spellen (cross) voor de xbox1. Vond de controls nooit echt lekker aanvoelen en soms gleed je weer te ver door en bij andere spellen weer helemaal niet. Hopenlijk vind deze game de goede balans want aan de graphics zal het niet liggen.
het ziet er wel goed uit. en allleen maar quads (H) hopen dat er een demo vn komt, wil wel een goed offroad spel zien voor de 360, mx vs atv vond ik niet zo geweldig.
Pfff echt saai dat je alleen op quads kan. Volgens mij wordt dit trouwens echt nep. Ik ga gewoon mx vs atv spelen.
Ziet er mooi uit. Doet me denken aan zo'n PS2 spel waarbij je op fietsjes van een berg afracete en mekaar onderuit mepte, dat was lol. Effe in de gaten houden.
jammer dat het alleen om quads gaat. Met crossmotoren zou er een veel grotere doelgroep bereikt worden.
wel stoer stijltje, zo door die bergen racen, hou normaal nooit zo van race spellen met auto's of gewoon motors, maar als het wat "ruiger"wordt met trucjes etc. dan vind ik het altijd wel leuk. dit ga ik dus wel ff in de gaten houden
ik vindt het er goed uitzien, maar weet niet of ik zin heb om €60 te gaan dokken voor iets waar ik me een week mee vermaak
denk toch dat ik em laat liggen, in ieder geval koop ik em niet dit jaar. heb teveel games die ik nog moet halen dit jaar en daar kan dees niet bij