pyramat gewonnen maar weer verkopen of houden

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door tasso, 21 sep 2006.

1. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja een beetje vreemde titel maar wist ook niet hoe ik het zo snel moest uitleggen.
    Ik heb dus een pyramat gewonnen maar ik heb hier al een beetje gezocht en ook op andere sites en echt veel gebruikers ervaringen heb ik niet gevonden.
    Maar zal ik hem houden of moet ik hem weer verkopen.
    Is er misschien iemand die er 1 heeft en mij kan helpen.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    een wat? :+

3. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    Een DIT

BTW topic starter, gebruik gewoon ff google om recencies en dergelijke op te zoeken. Daarnaast moet je gewoon voor jezelf nagaan of je er ruimte voor hebt en of het handig is of niet. Beetje zinloos dit aan de mensen hier te vragen.

4. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat toch zo'n soort 'game-matrasje' ofzo.

5. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.pyramat.com/

Een soort lounge bed je gaat dan liggend gamen en hebt boxen in het kussen en een subwoofer in het bed en voelt dus alle trillingen van het spel.
    Maar ik kan je reaktie wel begrijpen, maar het schijnt toch een sucsess te zijn want ze hebben ook een prijs gewonnen en de verkopen waren gigantisch.
    Daarom vindt ik het ook zo vreemd dat ik niet zoveel gebruikerservaringen kan vinden.

6. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0

Dat zeg ik toch al, ik heb al gezocht op sites maar kon niet echt gebruikerservaringen vinden.
    Zinloos ja dan is elk onderwerp zinloos een vga threadt zinloos iedereen weet wel hoe het nu zit en ga zo maar door.
    En of het handig is weet ik dus niet omdat ik niet weet hoe het is om liggend te gamen vandaar dat ik vraag om gebruikerservaringen en niet om tips om te leren googlen

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    mijn beamerscherm hangt daar te hoog voor :+
    maar op zich ziet het er wel lekker uit, gewoon proberen toch?

8. Tha Divinity

Leuk Bevonden:
    7
    http://www.kande.be/content.php?review.23
    http://gear.ign.com/articles/564/564594p1.html
    http://www.planetgamecube.com/reviewArt.cfm?artid=4048
    http://www.tweaktown.com/reviews/469/pyramat_300_interactive_gaming_mat_review/index.html
    http://www.itp.net/reviews/details.php?id=2293

Blijkt nog steeds een moeilijk vak te zijn dat googelen. O-)

9. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor deze had ik al gevonden.
    Goed lezen blijft een heel groot probleem voor sommige mensen.
    Ik zeg toch dat ik niet heel veel gebruikerservaringen gevonden heb deze vijf had ik al gelezen.
    Maar er moeten toch nog wel mensen zijn die op deze site komen en deze mat hebben.
    Dus beter lezen dat scheelt je weer een aantal nutteloze reakties

10. Tha Divinity

Leuk Bevonden:
    7
    Wat wil je nu? Dat iemand op dit forum je komt vertellen "Ja, vet man dit moet je absoluut houden t3h Pw0nage" of "kut ding weg doen". Dat kan je toch hopelijk wel voor jezelf bepalen of je zoiets houdt of verkoopt, je krijgt het notabene gratis opgestuurd. Dit topic is net zo loos als vragen: "Welk spel moet ik Kopen voor mijn Xbox(360)??". Dat hangt van je persoonlijke smaak af. Als jij het een toegevoegde waarde vindt moet je het houden zo niet dan verkoop je het.

Je kan niet verwachten dat andere mensen je handje moeten vast houden voor elke beslissing die je moet nemen.

Edit: Trouwens op basis van die reviews die je wel dan niet al hebt gelezen kan je echt wel bepalen of het product iets voor jou is of niet.

Laatst bewerkt: 21 sep 2006
  11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Gewoon houden. Ook al heb je er geen zak aan, je mag een spreekwoordelijk gegeven paar niet in de spreekwoordelijke bek kijken, zegt m'n oma altijd.

Zo, nu tevreden?

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Sjonge wat branden we de topicstarter weer af :-S
    Tasso kan online geen gebruikerservaringen vinden en komt dan op een gameforum vragen of iemand hier ervaring heeft met het beestje, niks vreemds aan toch?

Vervolgens wordt er heftig gereageerd op zijn vraag waarom hij zelf geen google gebruikt en worden er een paar links geplaatst die totaal niet geven wat hij zoekt en die hij notabene zelf al heeft gelezen. Dan is het imo ook niet raar dat hij zich dan wat aangevallen voelt........

Wat mij betreft dus prima een valide vraag op een valide plaats, ik snap de negatieve reacties dan ook niet zo goed.

13. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Als je dit een domme vraag vindt reageer dan gewoon niet en ga lekker buiten spelen.
    Ik vraag gewoon of iemand hier een gebruikerservaring heeft meer niet.
    En ja dat jij het allemaal opklopt tot niks dat is jouw probleem.
    Ik heb hem nog niet dus ik weet niet of het wat is en anders zet ik hem gelijk op marktplaats als een hoop mensen het een onding vinden.
    En het geld leg ik dan bij een playseat die ik graag wil hebben voor gt4.
    Dus nogmaals reageer gewoon want het is echt geen rare vraag zoals jij misschien denkt.

14. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Als de topic-starter gebruikservaringen wilt is dat zijn goedrecht.Nu geen gezeur meer dat hij ook google had kunnen gebruiken want dat is helemaal niet aan de orde.

15. Tha Divinity

Leuk Bevonden:
    7
    Vet, dus als ik er maar gebruikerservaring gewenst inzet dan mag je allemaal loze topics openen. Vet man. Ik heb een Doos met Mars gewonnen, moet ik het verkopen of houden. Ik heb op internet gekeken en gek genoeg is er geen gebruikers ervaring te vinden. Wie kan mij helpen en heeft er gebruikers ervaring?? LOLZ ROFL

/Mod Wat aan je oren? On-topic. Met zo'n grote aankoop (of als je dus wat groots heb gewonnen) is het inderdaad slim om een topic te openen, en aangezien er geen topic over is, is het een goed topic.

16. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Nou als ik jou was zou ik dat ding verkopen hoor. Neemt naar mijn mening teveel ruimte in beslag en liggend gamen is niet iets wat ik echt lekker vind.

17. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had op www.youtube.com net nog een videoreview gevonden van de pm300 het oude model.
    Maar ik heb wel zoiets van ja is dit wel zo lekker om te gamen liggen.
    Dus ik had voor mezelf al een beetje de keuze gemaakt om hem door te verkopen en dan bij de playseat te leggen.

18. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet je hebben voor dat ding,ik lig namelijk bijna altijd tijdens het gamen ( lam of gaar :9 )

19. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Joh geen idee.
    Ik moet hem eerst nog thuis krijgen.
    Maar als ik wat meer weet hoor je het van me.

20. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina