Het moet niet gekker worden anders gamen we straks een een kooi waarin alles geprojecteerd wordt en we rond kunnen dartelen met holografische doax dames. Helemaal weg van de werkelijkheid beleven we dan een stukje uit "The Cell" (voor de kenners van de film). Want ja hoor, ze zitten niet stil in de accesoire wereld, want ook Pyramat Interactive gaat zich bemoeien met deze markt. Is het een bom, een boombox, een body-shaper. Nee het is de Xbox (Geluids)Bank. Ik weet niet of iemand dit al gezien heeft maar het moet niet gekker worden, vooral het commentaar bij deze accesoire is echt vreemd te noemen, want ik heb toch liever m'n dolby setje en een normale bank dan dit vage ding! meer
Ik zie er eigenlijk niks in.... Moet je dat ing voor je TV gaan leggen en erop gaan liggen ofzo? Dat je die pyramide onder je hebt liggen? Vaaaaag.... Leg me ff uit hoe dit ingewikkelde apparaat werkt
ik moest op één of andere manier gelijk aan de tellsell reclames denken. dit is echt puur een gadget, het lijkt me geen handige nuttige fucnties hebben.
Krijg je van zo´n ding niet een ontzettend stijve nek. Lijkt me niet echt praktisch zo liggen op de grond!
je gaat denk ik gewoon tegen die piramide aan liggen...en dan je benen op de rest van de bank..gewoon met je rug tegen die piramide
whahahahahaha als je dit toch produceert klopt er toch ook iets niet in je hoofd hé?! Ten 1e: Wat al je lange benen hebt? 2e: Je kunt je kop niet goed kwijt (dan moet je wel heel raar gaan liggen) 3e: 149 dollar 4e: Waar moet je dit ding kwijt? 5e: Die boxen kunnen toch geen goed geluid hebben? Conclusie: Een abolute-meteen-naar-de-vuilnisbelt-neem-uit-productie-der
Ok, das 1 ;p Maareh Joeri, vertel eens wat daar nou zo vet aan is. Voor dat geld kun je ook een normale 2.1 set kopen hoor! En of dat ding zo comfortabel is? Lijkt me niet.