Pyramat PM550 - De ultieme game ervaring

Discussie in 'Gezocht' gestart door Cybermaxxx, 26 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb hier een ongebruikte pyramat pm550 in het oranje staan. Ik gebruik hem niet meer omdat ik een bank heb aangeschaft. Hij mag tegen elk aannemelijk bod verkocht worden.

Gamen, films bekijken of relaxed naar muziek luisteren? Dit alles is nu mogelijk met de Pyramat ; een comfortabele mat met een ingebouwd surround systeem.
    De 50 Watt versterker en de Hi Fi speakers geven elk detail weer met levensechte zuiverheid.Tevens is er een subwoofer die los van het volume is in te stellen. Deze perst lucht door de de rugleuning, waardoor je alles wat je hoort ook voelt. Hierdoor beleef e games en films veel intensiever !

De pyramat kan worden aangesloten op ieder gamesysteem en elke TV of DVD. Hij bestaat uit twee lagen die optimaal comfort bieden. De onderste laag zorgt ervoor dat je comfortabel ligt, debovenste laag vormt zich naar je lichaam en geeft steun aan rug en nek. Hij wordt geleverd met afstandsbediening waarme het volume en de ''rumble'' is in te stellen.

De Pyramat is handig op te bergen en mee te nemen. Je rolt de mat eenvoudigweg rondom de rugleuning, klikt hem dicht en met het handvat is hij makkelijk te vervoeren.

Ziet er uit als nieuw, inclusief verloopt stekkertjes, ect. Ook MP3 op aan te sluiten, de ultieme game ervaring!

Sorry, tag vergeten. Moet hier [Hardware] voor ofzo?

Laatst bewerkt: 26 dec 2008
  2. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    verkocht -slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina