Wat is je top 5 van spellen die in het gameshoofdseizoen uitkomen dus Q3/ Q4 Mijne: 1. Splintercell (14 Nov) 2. Unreal chamionship (10 okt) 3. Blinx (Kerst) 4. Raven Shield (8 nov) 5. THPS4 (29 nov) Volgens mij kloppen de release dat zo. (hoop ik)
THPS4 in november? Ik d8 dat ik vandaag nog op een ander xbw forum had gelezen dat hij pas in mei zou uitkomen
Laten we het dan niet hebben over de releasedate van THPS3 (alle officiele bronnen: WouteR, Tothegame, PU, zeggen Q4, 29 november) daar is al een andere thread over.
Top 5 in willekeurige volgorde: Colin Mcrae Rally 3 SEGA GT 2002 Splinter Cell The Thing Turok Evolution Turok wordt volgens mij een soort van HALO kloon (als ik de demo-filmpjes mag geloven). Ben benieuwd...
~ kweeniet mwah ... zoiets ongeveer .... 1. UC 2. Splinter Cell 3. SC2 (komt ie dit jaar al uit kweenie anders wel...) 4. The Thing 5. eeeh .... ja .... *denkt na* MK 5? CMR 3? JAAAH! kweet et! Brute force ... mzzzl Munch and Abe
een top 6 is dat ook goed? in no particular order..... (drum role please) Splinter Cell Soul Caliber 2 (zou mooi zijn nog dit jaar) Shenmue 2 GT 2002 Crazy Taxi 3 en hopelijk nu eindelijk een keer WWF RAW.. Ok misschien geen topper maar ik wil hem nou eenmaal.. hmm Marvel vs Capcom lijkt me ook wel wat maar of die nog Q3 of Q4 uitkomt.. .... Kwam Project Ego nou maar al uit..
1. Splinter Cell 2. Steell batallion uhhhh.... nou weet ik het toch echt niet meer...blinx en unreal ofzo
Blinx, Shenmue 2, Brute Force, Splinter Cell, Colin McRae, (SEGA GT 2002), THPS 4. Kzie wel wat er in de winkel licht
op volgorde van uitkomen: timesplitters 2, deathrow, splinter cell, house of the dead 3(ergens in november, toch?) shenmue 2