ik heb een vraagje: ik heb de echte quake 3 team arena en heb deze dus in de winkel gekocht, maar als ik MP doe, dan vind ie geen servers, maar als ik het via gamespy arcade doe, dan vind ie wel servers, maar als ik dubbelklik doe, dan dan launcht ie de server, maar dan geeft ie aan dat mijn keycode invalid is, terwijl het het originele spel is maar als ik dan bij setup kijk en dan bij keycode dan zijn de laatste 2 tekens weg, en als ik die invul dan zegt ie valid maar als ik quit en weer opstart zijn die laaste 2 tekens weer weg hoe kan dat? PS: en alsd ik via gamespy arcadew il spelen moet ik quiten dus edit: ik bedoel natuurlijk quake 3 TA PS: ik heb em verplaatst omdat ie volgens mij in het erkeerde forum was gepost
Cd keys het zou verboden moeten worden... Sorry ik kan je niet veel helpen ik heb ook altijd hetzelfde probleem alleen niet met spellen uit de winkel. Ergens daar waar je je servers kan zoeken in Quake MP kun je ook vast kiezen uit: Lan, Local Internet enzovoorts... mayB staat die keuze op Lan (zet die dan op internet) maar ik hoop niet dat je zo dom bent. als je wel zo dom bent dan heb ik je nu mooi geholpen
ik heb em op internet gezet hoor! maar ja, als ik het spel afsluit, dan gaan de laatste 2 cijfers( in mijn geval 84) weg, en moet ik die steeds over nieuw invoeren. en dat kan dus niet als je met gamesspy arcade doet, en zonder GA doet ie het niet, dus hij geeft steeds invalid cd key als ik een server klik omdat het laatste stuk steeds verdwijnt