Quake 4 bug

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dionskateboarder, 19 feb 2007.

1. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    hey ik zat laatst quake 4 te spelen had ik net act 1 gehaalt dan krijg je zo'n filmpje dat je omgebouwd word maar bij mij was er een bug dat ik het filmpje heel vaag zag vage kleuren en er stond op de muren iets van contact microsoft www.microsoft.com echt vaag maar daarna moest ik gewoon ook weer spelen in die kleuren en er staan overal vage gears of war achtige logo's op de muur8) kijk de picca's maar:

2. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Wooh :eek: rare shit :D
    Ik zou gewoon MS bellen, weet niks van een bug met deze resultaten :)

3. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    apart ja:{

4. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eh Dion dit probleem heb ik dus ook gehad, bij mij liep het niet zo mooi af want ik kon het spel niet meer spelen, het werd steeds slechter en uiteindlijk laad hij de levels niet meer. Het begon bij mij met dat ik aan het spelen was en alles vaag werd(voor de mensen die niet weten wat ik bedoel, jeweetwel als je net in een lobby komt bij gears of war en alles is onscherp en lelijk, dat bedoel ik), ik kon wel verder spelen maar het werd steeds erger en uiteindelijk zag het er net zo uit als bij jou. Volgens mij ligt het aan je xbox want die maakte bij mij toen krassen op die cd. Als ik jou was zou ik ms bellen maar ik betwijfel het of ze iets kunnen doen.

5. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    oooooooooh oke bedankt, maar ik hoef niet te bellen want het spel doet het alweer gewoon hoor, alleen bij dat plaatje van de save op dat moment zie ik nog die vage kleuren :9

6. Dioxic

Dioxic Guest

Heb je al contact opgenomen met hart van nederland?

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Haha ja, zoiets. Waar een mens zich druk om kan maken

8. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    dit is die error screen die je normaal krijgt als de ring-of-light rood wordt. Ik had dit namelijk bij PGR3 toen mijn 360 kapot ging. Zou er op rekenen dat je 360 het binnenkort begeeft!

9. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat voor Dion dan al de 2e keer, of niet?

Deel Deze Pagina