Zoals jullie allemaal weten is quake IV uit, ik vroeg me daarom ook af wat jullie ervaringen met de game zijn. Zit zelf namelijk te denken hem te halen, maar weet het nog niet. Ik ben hierdoor benieuwd naar jullie SP ervaringen en MP ervaringen en of jullie hem aanraden.
ik speel het elkedag het is een super vet spel lkkr monsters knallen ik vindt dit spel een aanrader en je krijgt een stoere t-shirt erbij *)
Lijkt mij ook een vette game, staat ook zeker te weten op mijn verlanglijstje Ik ga wel voor de X360 versie, maar die zal niet veel verschillen van de PC versie....zeker niet in HD
Razendsnel, kan je misschien iets toelichten over de wapens, de balans, of de maps leuk zijn en of de gametypes een beetje eerlijk zijn en het niet is wij het eerst de rocketlauncer ofzo heeft.. En hoe speelt de SP, is het echt een beetje nieuwe gameplay met een soort van squads of iig meerdere soldaten en is het verhaal een beetje vet enz enz???
Lol, dag casy met je X360. Hetzelfde geld voor mij, 3.4 ghz, 1024 mbram, 6800GT, voor mij ook geen X360. Op very high detail geen problemen hier. De multiplayer is (heb ik gehoord, ik heb de 'andere' versie) is ouderwets Quake. Ik hou daar niet van, andere weer wel.
YO, Quake 4 SP is wel leuk, maar de SP van FEAR vind k egt veel beter. De sfeer is egt veel betr en je schrikt je soms de tering als je om 2uur s'nachts speelt. Dus ga FEAR kopen want die is de bom
Als je q3 gewent bent valt Q4 MP tegen. Voor mij althans. Lang niet zo snel, domme models met allen hetzelfde geluid (!) Wapens zijn te groot en het geluid van de wapens té aanwezig. Physics voelen "zwaar" aan. Neigt iets meer naar UT IMHO Gametypes gewoon Tourney/DM/CTF/arenaCTF. Maps zijn leuk, ook wat remakes van q2 en q3 mappen. Ik heb het gevoel dat ze 'lazy' zijn geweest met de MP. Ik laat het nog ff links liggen tot er een goede mod komt en ik een beetje redelijk cfg in elkaar heb. Dan zal het zeker de moeite waard zijn. Single-player vond ik nice!! Het is niet echt met squads, af en toe lopen er 1 of meerdere soldaatjes met je mee, vaak moet je alleen dingen opknappen. Je bent wel member van het Rino Squad. Maar ik heb me erg vermaakt met de SP!