1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Quality Force Players

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door tjeerd4789, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb helaas geen fear. En heb geen geld om hem te kopen want heb net een HDTV voor mezelf gekocht:D
     
  2. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    het is ook niet verplicht om hem te kopen alleen het is wel leuk als jij hem ook hebt;)
    Hier een link van ons eigen forum. de site komt nog!
    http://qfpclan.yourbb.nl/index.php
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2006
  3. bubu

    bubu Guest

    ik heb hem net maar eventjes gehaald [FEAR] echt vette game (Singleplayer) Mp ook wel, alleen zo jammer dat je na elk potje opnieuw een andere server moet joinen,! als ze dit meteen goed hadden gedaan zouden er echt wel veel meer servers online zijn ! echt een gemiste kans :confused: ik kan alleen servers joinen als ik join quick match doe anders vind hij niks!
    Echt sonde! want de mp is zeker wel leuk! ik hoop dat ze snel met een update komen voordat dalijk iedereen bij zichzelf denkt hup die game kan weg ofso, dat zou sonde zijn!
    Sp is echt =D!!!! vetjes, ;) goeie framerate ook.
     
  4. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat ie leuk is want ik ga hem ook halen\o/ Maar een vraag weet jij hoe ik onze gamertags op onze site krijG???
     
  5. bubu

    bubu Guest

    Laatst bewerkt door een moderator: 13 dec 2006
  6. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Komt goed uit dat FEAR een clangame wordt want die krijg ik ook volgende week ofzo binnen.

    Geruild tegen PGR3!!! :b:
     
  7. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker wten want guru heeft hem vandaag gehaald en ik ga hem mrogen halen:)
    weet jij een leuk motto?
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2006
  8. bubu

    bubu Guest

    WHAHAH tege pgr 3 ! hoe heb je dat voor elkaar?
    Btw die game is ZOOOOOOO vet !! ook online ! geen lag en eindelijk een lkkre vette snelle online shooter ! i love it ! alleen de singleplayer is wel een beetje kort, ik ben nu in chapter 6 van de 11 geloof ik -_- :p ja oke, chapter 1,2 zijn wel echt super kort, heb ongv. 4 en half uur de sp gedaan! echt verslavend! :p ook de mp is super vet !! lekker snel en geen lag ! maja dat had ik al gezegd ! deze game MOET echt een clangame worden =D!
     
  9. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjeerd ik zou ff vragen of een mod de titel van het topic aanpast :)
     
  10. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Ik weet nog geen motto maar alles op zijn tijd. Verander inderdaad eerst maar de titel van deze thread.

    En tja hoe ik dat voor elkaar heb gekregen Guru begrijp ik ook nog steeds niet. :p
     
  11. bubu

    bubu Guest

    heb je dat hier op dit forum geruild ofniet?
     
  12. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Nope andere connecties...... ;)
     
  13. bubu

    bubu Guest

  14. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    haha inderdaad lachen. We gaan dus waarschijnlijk ook Quake4 spelen. Moet alleen even kijken of Tjeerd dat ook wil.
     
  15. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    saint's row is ook wel leuk om met de clan te spelen.
     
  16. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    mwaaaah. :p vind ik niet echt.
     
  17. bubu

    bubu Guest

    Nee idd saints row stink zwaar bagger,
    =P kut spel iig, maareeeeuhh, www.teamxtender.com =P laaaaaaaame.
     
  18. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    idd ben ook niet zo fan van saints row maar we spelen nu ook quake 4 met een heel ervaren member erbij\o/ namelijk eVo Overkill.
     
  19. bubu

    bubu Guest

    heej ik weet niet of ik wel in de clan ga, ik houdt ervan om te gamen wanneer ik wil en wat voor games, En gewoon afhankelijk zijn zal ik maar zeggen =P
    Dus denk dat ik niet in de clan kom, maar ik wil natuurlijk wel gewoon vriendjes blijven =D
     
  20. SunriZe

    SunriZe Active Member

    Berichten:
    586
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog wel veel clans met Quake 4? En is er niet veel te veel lag? Ook niet op GB..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina