1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & PC] Quantum Break

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 22 mei 2013.

  1. sjaak marston

    sjaak marston Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja die was er zeker ik heb hem hier nog liggen het is een soort boek met soundtrack enz erin , kan me nog goed herinneren dat ik hem gekocht had 1 week voor de release van red dead redemption.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  2. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Balen van die freezes. Ik heb er (nog) geen last van tot nu toe
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Opnieuw geïnstalleerd, probleem opgelost. Wel raar...
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    hoe is de eerste indruk ? ik haal m dinsdag wel in huis heb nog zat andere titels liggen waar ik momenteel mee bezig ben UFC 2 bijv en Dying Light :0
     
  5. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Maandag bij de wehkamp in de dagdeal ( zal dan 49 euro zijn verwacht ik )
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ach ja, komen er wel verzendkosten bij toch van 1.99 ofzo?

    Ik vind een extra steelbook wet tof, dus bij Nedgame gekocht voor 58 incl.

    Dat is de game + steelbook en Alan Wake codes.
     
  7. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Achja paar dagen extra wachten boeiend dan begin ik er dinsdag aan heb nog genoeg te doen op me X1 Tombraider,Titanfall xd op me PS4 UFC 2 en Dying light ;p
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ben nu ergens in act 2 en volgens de statistieken zit ik op 23% van de game. Paar uur gespeeld, ook weer niet bijster veel. Eerste indruk is positief, was van te voren overigens niet hyped ofzo. Shoot-outs waarbij je gebruik kan maken van je krachten vind ik cool. Het is erg bruut om met een time warp (oid) een paar enemy's te flanken om ze vervolgens met een andere power (naam even kwijt) weg te knallen. Schieten voelt oké aan, maar niet zo lekker als in de laatste Max Payne. De overige gameplay onderdelen, platformen en het zoeken naar intel, voelen soms een beetje bij elkaar geraapt om het geheel toch wat vorm mee te geven. Vooral de documenten die je vindt, zijn echt flinke lappen tekst in je beeld :eek: Ben er nog niet over uit wat ik van de integratie met de TV-serie vind, het acteerwerk viel me in ieder geval niet tegen. Ohja, Lance Reddick blijft een coole gast :cool:
     
    Niels_x360, AnubisNefer en Rienbu vinden dit leuk.
  9. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ben al wat verder maar deel je mening over het algemeen wel eigenlijk.
     
    Niels_x360 en WinterBase vinden dit leuk.
  10. sjaak marston

    sjaak marston Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    15
    Sorry dat ik in de reden valt maar remedy heeft toch alleen max Payne 1 en 2 gemaakt deel 3 kwam toch uit het stal van R*?

    Hun laatste game was alan wake ( American nightmare niet meegerekend )
     
    JohnDb vindt dit leuk.
  11. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    @sjaak marston

    Dat klopt!

    Zo maar weer even verder.. Vriendin is de nieuwe FF demo aan het spelen.
    Ben bijna klaar met act 3.

    Remedy heeft er wel wat van gemaakt hoor. De presentatie is echt top-notch. Er staat jullie heel wat moois te wachten.
    Verhaal moet nog steeds klikken bij mij evenals de serie. Laatstgenoemde ziet er goed uit, word opzich goed geacteerd en is van behoorlijke kwaliteit maar het boeit mij niet en het haalt mij nogal uit de game. Het voelt imo te Prison Break-ish aan qua opzet en snel camerawerk, actie en kwaliteit. Denk dat veel van jullie het meer dan prima vinden. Iets persoonlijks dus ;)

    Gameplay is echt super vet! Powers werken goed en zijn erg cool te gebruiken. Zal er zo weinig mogelijk over vertellen.
    Innovatief en goed uitgewerkt.
    Sound en muziek is goooooooooeeeed!! Ben gek op glitches in muziek ala Aphex Twin/ EdIT. Heel cool.
    Het werkt ook goed op de actie en omgeving.

    Performance is goed. Framerate stabiel en het ziet er clean uit.
    Hier en daar heb ik het idee dat sommige dingen wat scherp gesteld moeten worden als je ze benaderd en er lijkt wel wat ghosting aanwezig te zijn. Niet storend voor mij, voor een ander misschien wel :)
     
    WinterBase en AnubisNefer vinden dit leuk.
  12. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Weet iemand of Alan Wake al te downloaden is? Mijn codes redeemen werkt op de een of andere manier niet.
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Klopt, ik noemde Max Payne 3 alleen omdat ik het schieten daarin zo vet vond. De impact van de kogels voelde zo gruwelijk in die game. Dat vind ik in Quantum Break toch een stukje minder.
     
  14. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Hoeveel acts zijn er eigenlijk?
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Me eigenlijk nooit in deze game verdiept tot een paar weken terug en kan niet wachten om er zelf mee aan de slag te gaan komende dinsdag. Ik vraag me wel af hoe het nu zit met die serie, wat is daar de bedoeling van? Is dat bedoeld als losstaand van de game, of als interactie met de game. Nodig om de serie te kijken om het eventuele 'verhaal' beter te begrijpen of hoe moet ik het zien?
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Na iedere act krijg je een junction point waar je als de bad guy een keuze moet maken. Daarop gebaseerd komt er een 20 min episode die de kant van de bad guys laat zien.


    5.
     
  17. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Thanx..

    Dus de keuzes bepalen alleen het verloop van de serie en bepaalde verhaaltechnische elementen in de game? Geen andere nieuwe gameplay elementen of andere gebieden etc?
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    CD keys codes zijn er.
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Inderdaad, chill kunnen we dinsdag gelijk aan de slag!
     
  20. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Uitgespeeld. Coole game!!
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina