Quick reply: langer laden?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door rolorob, 2 feb 2003.

1. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Euj, ligt het nu aan mij of laden die quick reply boxjes zo zwaar langzaam :confused:? Hij laad alles heel snel, en dan de quickreply boxjes doetie 3 seconden over :confused:. Alzet niet aan mij ligt, haal ze er dan aub weer af :p

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee dat deed die al voordat die quick reply box erbij kwam. Is irritant, maar heeft niks met dat doossie te maken.

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Okeej :mad:

4. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die quick reply boxjes ook eigenlijk niet nodig. En ik heb ook het idee dat het langer duurt? Je krijgt eerst alle reacties op de thread, en dan een tijdje later komt dat quick reply boxje opeens opspringen. Ik vind het iig geen verbetering...

5. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Maar eerst had ik er toch echt geen last van... Maar het irriste is dat de Post reply pas tegelijk komt met de quick reply box :'-(

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Post reply knop zit ook bovenin de pagina.

Rumble: zoals ik al heb uitgelegd hierboven heeft het niet te maken met de quick reply box maar hadden we dat probleem al een aantal weken. Ik weet niet wat het is, er is nml niks verandert..

7. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ah vet, hij staat daarboven ook :) Maar dan izzet laden op zich vaak nog iets sneller :mad:

8. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    ja maar met post reply moet ie 2 keer laden, met de reply box maar 1 keer :+

9. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, toch raar dat het zo lang duurt. BTW verandert het forum ook bij Xboxworld 3.0?

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja, een nieuw forum-design is al klaar. Dat is in 3.0-stijl alleen ik weet niet waarom dat nog steeds niet online staat :{ Jorrit moet daar iets voor scripten.

11. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    ik heb dat ook in de thread gelezen waar ik die hack vandaan heb. Die wachttijd komt denk ik doordat hij twee extra javascript files moet laden voor die smilies ... dus ik moet de smilies eruit halen om 'm sneller te maken ... doen?

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja haal die smilies er maar uit, en dat message length ding kan er ook uit.

13. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    het staat er nog hoor.

14. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    rustig man :eek:

15. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Is het trouwens al bekend wanneer XBW 3.0 online gaat?

16. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben rustig het maakt mij niet uit of ik 3 seconden langer moeten wachten of niet, wat is nou 3 seconden op een mensenleven en voordat ik de post gelezen heb zijn die 3 seconden toch al voorbij, maar ik wilde wouter er alleen nog maar op wijzen dat het er nog staat want hij vergeet af en toe wel eens iets, zo zei die 2 maanden geleden en een aantal keer daarna ook dat die die banlist weg zou halen maar die staat er ook nog.

17. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vet, mijn topic heeft zomaar iets veranderd :| EER :8)

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    En jij zei dat je je minder irritant ging gedragen.

3.0 : Het schiet aardig op, we moeten alleen nog een boel templates maken voor Jorrit die dan daarna de boel moet gaan scripten. Dat is een hoop schuif-werk maar ook moet er veel van begin af aan gemaakt worden. Dat kost tijd.

19. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan iig niet w88 op 3.0 :) Hopelijk wordtie vet!

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Die check message length kan idd wel weg, heb ik echt nog nooit gebruikt. De smilies zou ik wel laten staan, ze zitten mij niet in de weg en ik vind het wel makkelijk.

En dat de reply box wat langer laadt, tja, ik erger me er niet zo aan, en het scheelt zoals Shriko al zei dat je maar een keer een pagina hoeft te laden, met de standaard reply moet je er twee laden, dus denk dat dit makkelijker is.

Deel Deze Pagina