Quoten

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door basovich, 9 dec 2006.

1. basovich

basovich Guest

hey hey,

soms vind ik het vrij irritant (om te lezen) als mensen een quote posten waar al een quote instaat.
    like this.
    is er geen manier, om net als bij de PM's waarbij je reageert via een reply, de quote er gewoon automatisch in te zetten?

alvast bedankt :).

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Niet automatisch, maar ik ken een forum waar dat wel zo is, dus het zou mogelijk moeten zijn.
    Die enkele keer dat ik het nodig vind, doe ik het wel zelf. Ik ben alleen bang dat we straks in een discussie (zie sommige ASEL topics bijv.) tientallen quotes in quotes krijgen.

3. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    In Phpbb forums kan dit wel, zo ongeveer elk forum in die stijl heeft dat. Wat me wel opvalt, is dat ik geen enkel Vbulletin forum heb gezien die dit kan. Maar dat kan ook aan mij liggen, want ik kom eigenlijk op slechts twee Vbulletin forums, waar dit er eentje van is.

4. basovich

basovich Guest

maar waarom kan het dan wel bij de messages die je verstuurd per PM en niet op het forum zelf?

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dat hebben ze op xbox.com ook en dat is vrij irritant. Soms heb je echt een halve pagina met alleen maar quotes in quotes. Zoals het nu is is het goed vind ik...

Deel Deze Pagina