QwX niet zo flauw doen.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door salva, 30 jan 2003.

1. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag dat je die thread had gesloten van die 500 pre order live pakketen om de redenen dat deze hun site aan het promoten waren.
    Ga ik daar heen en wat zie ik een link naar Xboxworld.nl.
    En aangezien dit een algemene niet commerciele site is moet dit naar mijn mening toch kunnen.

Maar goed wie ben ik om over jullie site te oordelen, wel wil ik jullie werk een dikke 10 geven.

Groeten van mijn.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :eek: Okay ... alleen spam word hier niet toegestaan ... en omdat deze site niet comercieel is en leeft van eigen bijdrage en sponsors ... moet dit soort "reclame" via een advertentie .. en we willen de site clean houden door geen spam toe te staan...

3. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Even een aantal punten:

Dat iemand links plaatst op zijn/haar eigen site moet diegene zelf weten.

Dit bericht staat in het verkeerde forum, voor op- of aanmerkingen moet je in desbetreffend, gelijknamig forum zijn.

4. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het idee dat de mensen van deze site af en toe iets te hard hun best willen doen! Wat is de leeftijd eigenlijk van de moderators? Hun reacties komen me af en toe wat kinderachtig over. Ik zeg dit niet om mensen tegen me in het harnas te jagen, het is het gevoel dat ik krijg als er weer eens een thread wordt gesloten, waarvan ik denk dat het totaal onnodig is. Verder wil ik jullie complimenteren met een hele mooie site.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hoi Kierewietje ... Ik ben 27 ;) maar ik ben meestal niet zo kinderachtg hoor.. Er zijn alleen hier een paar regels waar wij als geloofwaardige site aan willen houden. Waaronder het spammen van sites en over mods... (edit je jouw signature nog)? NB backups bestaan namelijk niet voor een xbox }:]

6. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    RECPECT aahhhtt.8)

7. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Welles! (memory card) 8)

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Das een backup van saved game maar niet van een hele Xbox game DVD

9. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    precies uhhh dat bedoelde ik ....|:- hehe, reminds me of 2 stupid akties.... punt 1 het kopen van een memorycard, die ik vooralsnog nooit gebruikt heb.... (kutservice van dixons... mijn vraag: heb ik ook een memorykaart nodig? antwoord: ja!...not)
    punt 2 verkoop ik mn oude xbox, vergeet ik mijn shit op de memorykaart te downen |:- :'-( :{ STUPID.... kan alles weer overnieuw gaan doen! misschien toch maar eens een meeltje sturen aan degene aan wie ik hem verkocht had.

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    [off-topic]
    Laat me raden kierewietje, Dixons Deventer zeker?? Stelletje rare collega's lopen daar idd :eek:
    Je had gewoon naar Dixons Raalte moeten komen! :D
    [/off-topic]

Back on-topic: ik moet zeggen dat de meeste topics worden gesloten om begrijpelijke redenen: gespam, geflame, of gewoon nutteloosheid en dergelijke. Af en toe heb ik ook wel eens m'n twijfels over het sluiten van een bepaalde thread, maar als iemand daar echt problemen mee heeft, kan ie het toch altijd aan de desbetreffende mod melden???
    In dit geval was er duidelijk sprake van spam, dus: slotje. Those are the rules.

11. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Jij snapt het, je kunt hier gewoon klagen. Wouter heeft zelfs in z'n sig geplaatst dat wanneer je commentaar hebt je dat gewoon kunt melden, geen probleem. En als er een thread met ongeldige reden wordt gesloten dan kan hij ook zo weer open al komt dat niet vaak voor.

12. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    spam idd.... maar toch erg belangrijk nieuws als je het mij vraagt... toch weer 1 van de grote nieuwsjes van de dag. Knip de link eruit ofzo.... met een uitlegje... het is toch handig om erover door te kunnen praten... dunkt mij...

offtopic... deventer ja... tuig van de riggel |:-

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    hehe idd, heb wel eens een dagje in dat filiaal gewerkt..... geef mij ons eigen filiaaltje maar! :)

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ten eerste heb ik die thread (volgens mij) niet gesloten,
    maar wij zetten er normaal altijd nog een zinnetje bij van hoe het moet of hoe het zit en die stond er niet bij dus heb ik er iets begezet.

en ten tweede werkt XBW.nl niet mee aan website promotie van welke sites dan ook .

edit: eh, kan iemand me die link even geven, want nu wil ik er toch wel even nog naar gaan kijken.

15. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zie nu pas deze thread, bedankt threadstarter voor het openen en je medeleven, alleen heeft xbw hem gesloten om een reden die ik wel begrijp, omdat hij viel onder reclame (dus blijkbaar spam). Ikzelf heb de thread gestart en wilde naast de gamers op de hoogte brengen van de mogelijkheid tot bestellen, wat meer info geven, uiteraard leidde dit tot reclame. nogmaals mijn excuus, ik heb wat heen en weer gemaild met diverse mod's, met 1 kan ik het nog niet helemaal mee eens zijn, maar hierover ga ik niet zeuren..

even nog als laatste, ik zag een mod hierom vragen, nee ik plaats de link niet nogmaals, misschien dat anders deze thread ook plat gaat, maar je kunt vast de link wel vinden in m'n signature :)

groeten

p.s. QwX had volgens mij ook niks te maken met die thread, was een andere mod.

Laatst bewerkt: 30 jan 2003
  16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je kan op zijn linkje in zijn signature volgen ;)

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee ik bedoel de link van de Thread :)
    ff kijken of ie terecht was.
    maar 'k denk het haast wel want het is gewoon standaard dat er geen reclame(=spam) mag worden gemaakt op XBW.nl

18. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    je hebt er zelf in gereageerd |:- :D

hier dan nog even

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja, die heb ik niet gesloten.
    maar zoals ik al zei: we plaatsen er normaal altijd een zinnetje bij van hoe en wat. maar die stond er niet bij :)

20. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Dit vind ik dan weer grote lol:
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=17099

vooral omdat de reactie dit is (en de thread is gesloten)
    Het zijn er meer, maar nog steeds te weinig. Overigens zul je op Xboxworld.nl ook pakketjes kunne reserveren, met daarbij de garantie dat alle mensen die zich inschrijven (tot eenmaximum) de dag van te voren hun kitje hebben.

ook een beetje flauw, en ga nou niet zeggen dat het reclame voor bart smit is,haha. hij wilde gewoon ff wat weten, als kan ie de zoekfunctie wel is gebruiken natuurlijk..

lijkt wel of jullie zo min mogelijk willen praten over Xbox Live, tenminste over de release, de verkoop, de inhoud en de prijzen ervan., Leuk dat jullie het forum schoon willen houden, maar nu lijkt het eerder de kant op te gaan van straks eigen zakjes vullen en nu dus alle info maar verbieden/tegenwerken..komop he, natuurlijk moeten jullie ook wat centen binnen krijgen voor al die moeitedie jullie doen voor ons op deze site, maar jullie moeten wel objectief blijven en niet handelen naar eigen belang.

Deel Deze Pagina