Dat mijn vriend is nou een fietsbel Persoonlijk zou ik deze koeler: op de gpu zetten zetten van Swiftech, de 462 (legendarisch) en het snoepje van Nvidia dan is flink overclocken tot over haar nek met (waterkoeling is beter)deze processor, alhoewel dat natuurlijk een xp 2100 wordt, die naar 12,5 x 170 geclocked wordt@xp2400. Intel staat zo uncool. Als koeler voor de processor zou ik Maxima inhuren, die 24 uur per dag, 7 dagen in een week boeren laat direct op de cpu. Dit bevorderd de luchtstroom/airflow aanzienlijk , hierbij moet wel een systeem bedacht worden waar de giftige gassen die ontstaan bij dit fenomeen worden afgezogen. Gamen moet immers wel leuk en gezond blijven!! (??) De voeding zou ik er direct uitslopen en vervangen door een Enermax 615 W, speciaal voor de deticated server : deze dus: met variable fan speed (uiteraard) en ik zou het geheugen eruit solderen en vervangen door PC2700 geheugen van corsair. De Nvidia chip zou ik er toch in laten zitten. Toch wel ja. ennuhhhhhhhhh de kast zou ik vervangen door een pindarotsje. Mocht op waterkoeling overgestapt worden (diehard!) dan kan dit prutje: gebruikt worden. Als radiator zou ik een maze kopen, met echte rubberen slangetjes. Want die slangetjes doen het hem. Bij de artes hebben ze levende slangen.
Right... A. Een andere fan past niet op de GPU of processor, de DVD drive en harde schijf nemen alle plek in. B. Dat plaatje is van een waterkoelingmod op een Xbox. (Waarom mag de paus weten) C. Je kan de XGPU niet overklokken. D. Door boeren van Maxima gekoelde GPU's leven ook niet lang. Z. Stop een pindarots in je kont.