raar filmpje!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door hete snikkel, 9 jun 2004.

1. hete snikkel

hete snikkel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok wat ik vandaag had met mijn xbox was echt heel vreemd ik heb een filmpje gezien op mijn xbox die ik nog nooit eerder heb gezien! er hoort een verhaaltje bij komt die!

Ik ga in mijn stoel zitten ik doe de lade van de xbox open om ninja gaiden te spelen de lade gaat open en ik zie dat ninja gaiden er al in zit ik doe de laden weer dicht.
    daarna had ik een tijdje het logo van Xbox op mijn scherm staan duurde langer dan normaal na een tijde naar dat logo hebben getuurd krijg ik opeens een soort bol te zien ( ik denk wereldbol) de wereld bol is blauw met groene strepen erop de bol draait en opeens KNALT de bol uit elkaar en allemaal groene scherven vliegen over mijn scherm heen en toen opeens stond er in de xbox font
    XBOX
    en daarna (en das wel het meest vage) stond er dit in alle talen deze tekst
    This is a Xbox Disk Please put it in your Xbox.

uhm..............ben ik de eerste die dit ooit heeft gehad of is dit oud niuews ?

2. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Heb je toevallig je Xbox gemod? (vanwege dat bericht; This is a Xbox.. etc.)

't Is mij iig nog nooit overkomen.

3. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    raar verhaal
    ik zou de servicelijn is bellen

4. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Stop maar eens een XBOX game in je DVD-ROM speler van je PC, dan zie je precies datzelfde filmpje.
    Of als je 'm in je DVD speler stopt.

5. hete snikkel

hete snikkel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn Xbox niet gemod tenminste ik heb er geen modchip in zitten wel neon en een paar ledjes
    en als ik een xbox spel in de DVD rom van mijn pc dou geberut er niks maar het is toch vreemd dat ik dat filmpje opeen op mijn xbox kreeg.
    Maar goed ik heb dat filmpje maar eenmalig gekregen toen ik de cd erin en eruit haalde kon ik gewoon het spel spelen
    maar toch wel een vreemd filmpje

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    huh wat raar dan
    net een xbox alien invasie!!::D
    de ps2 aliens nemen wraak want het gaat slecht met hun game buissnes!!:p

7. SiLeNt

SiLeNt Elite

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde gehad alleen het is bij mij gelukkig maar 1x voorgekomen..volgens mij was dat bij Splintercell 1. Disc ff schoongemaakt (maar ik denk niet dat het daaraan lag) en toen xbox weer aangezet en toen deed hij het weer :)
    Zou het misschien komen door de oudere DVD speler (thompson)? Die heb ik nl..

8. alibi

alibi Guest

heb ik ook wel eens een paar keer gehad! maar mijn dvd speler van me Xbox is niet helemaal lekker. minstens een 3 keer per week een of andere leesfout. ook bij DTM 2, als ik een race gereden heb dan kan het menuutje niet meer laden als je gefinisht bent. wel de uitslag maar daarna. best wel k*t, ik durf hem niet zo goed weg te brengen want dan wordt vrijwel zeker me harde schijf geformateerd..... veel van die gevallen gelezen

9. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Als jij (bijna) zeker weet dat het aan de DVD speler ligt dan zullen ze wel niet aan de hardeschijf zitten hoor....... wat hebben ze daar dan te zoeken? :confused:

10. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb het zo'n beetje elke keer met Halo

moet ik em telkens 3 keer opnieuw erin doen, en dan ineens snapt ie dat ie zelf een Xbox is, en dat hij dus de game kan afspelen...

dumbass Xbox :mad:

11. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Nog nooit last van gehad, maar ik zou dat filmpje wel is willen zien :p !

12. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Hmm.. Ik zou dan toch maar beter ff bellen met Microsoft. Dan heb je wel de kans dat je saves worden weggegooit, maar dat is nog altij beter dan dit lijkt me zo :confused:

13. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Heb het filmpje ook wel eens gezien, was volgens mij bij Topspin. Daarna gewoon ff de dvdlade open en dicht gedaan en lekker potje getennist. Is dus nixx mis met je xbox ofzo, gewoon een klein foutje...

14. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    ze formatteren hem ook niet, ze sturen je gewoon een compleet nieuwe xbox. ook gehad namelijk, ding had een ander serienummer

15. Burnout

Burnout LOTR!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig filmpje.
    Heb hem bij m'n Xbox nog nooit gehad, maar in de DVD speler doet ie het.

16. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb dat ook soms met Rainbow Six 3. Dan ligt die er verkeerd in bij mij, ik moet hem dan iets verschuiven.

17. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    1x gehad, niks om je zorgen over te maken.

18. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    ik had t één keer gehad met pgr2. dat is ook weer het toppunt he, stop je een xbox spel erin zegt ie dat je er een xboxspel erin moet stoppen. beetje doen alsof ie t beter weet. Terwijl ik dat eigenlijk wel vaker heb bij dvd's. Spellen en films. Dan krijg je gewoon die dirty disc error, terwijl hij t eerder en de volgende keer gewoon doet. Tja, geen probleem natuurlijk, maar het hoooooort natuurlijk niet.

Edit: toen ik dat filmpje bij pgr2 kreeg, had ik net een update van live uitgevoerd. en ik schreeuwen: woooooooooooooooooooooooooow, een nieuw opstartscherm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KOELIEJOELIE

de waarheid bleek anders...

Laatst bewerkt: 9 jun 2004
  19. Dat heb ik ook heeel lang geleden gehad en ook een tread over geopend maar toen wou niemand dat geloven :)

Maar als je een spel in je PC stopt zie je precies hetzelfde

20. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Dat filmpje is er eigenlijk voor om je af te leiden. Ondertussen scant je Xbox je vingerafdrukken van de thumbsticks en knoppen om deze zo door te sturen naar de FBI :cool:

Deel Deze Pagina