1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Raar geluid uit de xbox controller S

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nicos, 23 sep 2004.

  1. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatste keer speelde ik een demo die zat bij het officiel xbox magazine. Namelijk het spel Project gotham racing 2. Wat mij opviel is dat er een of ander vreemd geluid uit m'n controller. Wel vreemd was dat in het menu scherm ik geen rare geluidjes kreeg maar als ik ging spelen kreeg ik een raar geluid uit de controller. Wel raar want als ik geen gas gaf, was het geluid uit de controller S nog steeds aanwezig. De andere 19 demos deden het wel goed. Weet er iemand of het ligt aan m'n controller of aan het spel(demo) ?
     
  2. Bloody Illusion

    Bloody Illusion Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    wat was het precies voor een geluid dan???
     
  3. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Zal wel de rumble zijn, die controller van mij maakt ook erg rare geluiden als hij trilt.
     
  4. sonnyke87

    sonnyke87 Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    zal wel door de trilfunctie zijn, heb het tijdens mm3 ook (dat ik al tijdje niet meer heb gespeeld, zonde want toch goeie game)
     
  5. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is lastig uit te leggen wat voor het geluid het is, maar wel vreemd dat het geluid nooit ophoud. Aan de rumble ligt het niet, die doet goed wat die moet doen in ander spellen. Maar het is alleen bij Project Gotham Racing 2 demo. Bij andere spellen doet hij wel normaal. Ik denk dat het aan de demo ligt, maar ik weet het niet zeker. (Ik heb m'n xbox pas 2 weken, dus ik denk dat het niet aan de controller ligt). Maar heeft iemand ook de PGR 2 (Demo) en hebben jullie dan ook dat rare geluid ?

    Laast nog even een andere race game demo geprobeert(Colin 4, R:Racing) en die doen het wel goed, zonder dat geluid.

    En als het dan met de trilfunctie te maken heeft, hoe komt dat dan ?
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2004
  6. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer m is in n andere controllerpoort te doen en speel het spel dan nog eens.
     
  7. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Is de rumble, bij pgr2 voel je namelijk als de auto stationair loopt. Leuk detail, maar vet kut als je een brakke controller hebt. Gelukkig doen mijn controllers het nog goed en vind ik het effect wel vet.
     
  8. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat maakt niks uit. Heb het net gebrobeerd.

    Nee, mijn controllers moeten het nog goed doen. Want ik heb m'n xbox pas 2 weken. En die controllers zijn nauwelijks op de grond gevallen enz. Ik voel wel degelijk veel rumble als ik ergens tegenaan bots.

    Nee, misschien heb ik het probleem achterhaald. Ik bij een andere demo: Metal Arms: Glitch in the System de rumble op het allerlaagste stand gezet. En ik speelde de demo even en hoorde ongeveer hetzelfde geluid bij het schieten als bij de PGR 2 demo. Dus tijdens het schieten hoorde ik een geluideje en voelde ik geen rumble. Wel vreemd is dat bij de PGR2 demo ik al het geluideje hoorde als ik niet eens gas gaf !

    Volgens mij hebben ze gewoon de rumble niet goed gedaan bij de demo. Dat heb je weleens bij demo's. Eigenlijk wilde ik weten of mensen hetzelfde probleem ok weleens hadden bij de demo of bij de full game.
     
  9. r8ter

    r8ter Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    ja , ik heb dat ook bij pgr2 (full game), ik dacht eerst dat het aan mijn controller lag, maar bij andere spellen is het niet dus het licht gewoon aan pgr2
     
  10. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok mensen bedankt voor jullie reacties.

    Nu ben ik gerustgesteld dat m'n controller het nog goed doet, want hij is een keer gevallen. Wel raar dat ze in PGR 2 niet goed de rumble hebben verwerkt want dat geluidje is soms heel irritant.
     

Deel Deze Pagina