Ik heb sind gisteren dat hier de virus scan zomaar een mailtje begint te scannen (zonderdat outlook ofzo aan staat). Daarna geeft ie meestal een foutmelding aan! Ik snap er geen fak van, hij doet dit zo'n 1 á 2 keer PER MINUUT! Zwaar erritant dus, heb me virusscan (norton 2003 UPGEDATE) al 2 keer laten lopen maar die vind niks... Screen Het kwam dus ook tijdens het typen van dit bericht Dus mijn vraag is, of iemand weet WAT dit is en hoe ik er vanaf kan komen :{
Al op die knowledgebase link geklikt? Ik heb er in ieder geval geen last van, afgezien van dat irritante Swen virus (klik)
Het gaat bij jou om het verzenden van berichten zie ik. Heb je niet toevallig het Swen virus geinstalleerd op de een of andere manier en dat deze zich nu uit zichzelf steeds weer opnieuw probeert te versturen?
Dat zou best kunnen, omdat ik aardig wat download. Maar weet je ook hoe ik het erweer AF kan krijgen Vind het namelijk raar dat Norton hem niet pakt, tis een legale full upgraded versie namelijk...
*schop kan iemand me helpen? Want ik heb ad-aware ookal 2 keer laten lopen hij vond 67 dingen, en die heeft ie toen verwijderd. Ik dacht er vanaf tezijn, nog geen 10 seconden later ging het weer verder...