Raarste koop voor je Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door Maserati, 25 jan 2003.

1. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Soms kijk je weles bij de FRS of iets dergelijks en dan zie je spellen liggen zoals Bruce Lee, Circus Maximus en Off-Road, en dan vraag je je toch af, worden die spellen weleens verkocht, nu is mijn vraag, wat was jouw raarste aankoop voor de Xbox.

Mijn Total Immersion Racing: fluttitel die zijn 15 Euro nog niet eens waarmaakt

2. gegron

gegron Guest

tasz wanted die heb mn zus gekocht die dacht da dat wel leuk zou zijn maarja er is geen flikker aan

3. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb burnout voor 30 euro gekocht. maar die was nog best cool ook.

k denk toch dat deathrow mn slechtste koop was. dat kwam omdat ik gewoon iets moest hebben toen. k had alleen nog maar halo en DOA 3. k had em in september gekocht mn xbox. ik wist dat er een hele teringzooi gave sjit aan ging komen (die najaarsvloedgolf) en daarom ging ik geen launchgames meer kopen, (naast DOA dan). en deathrow was et eerste wat mijn pad kruiste. :)

4. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    waar zal ik beginnen:

terminator,dynasty warririors,ghost

recon,UFC,PGR,JSRF,unreal,james bond en who knows what more

5. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn raarste koop is ook Deathrow. Die was verkeerd geprijsd (lees goedkoper). En ik had net mn vorige spellen uitgespeeld, dus heb ik m meegenomen. Ik was er erg snel op uitgekeken. Ik speel Deathrow nu nooit meer.

6. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijk Total Immersion Racing.
    Die was zelfs die €15 niet waard |:-

7. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ghost Recon??? PGR??? JSRF??? Unreal??? Dat zijn gewoon hele populaire spellen! :eek:

Ik heb zelf Prisoner of War op Xbazar gekocht. Das ook helemaal geen 'main-stream' titel, en bij een standaard review zal hij ook geen geweldig hoog cijfer krijgen, maar ik vind hem echt fantastisch. Ik zou er tussen de 8 en 9 voor geven! :9

Laatst bewerkt: 25 jan 2003
  8. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Games waar ik spijt van heb/had:
    - JSRF (ook verkocht)
    - Fuzion frenzy (,, ,,)
    - Sega soccer slam (,, ,,)
    - NFSHP2 (Nog NIET verkocht...)

9. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Ook deathrow zoals meer in deze thread. Ik moest gewoon een neiuw spel hebben want ik verveelde me een beetje en was uit gekeken op Halo en Much (en TS2 begon ook te slijten)

10. Xstyle

Xstyle Guest

Agressive Inline

11. Mac

Mac xboxgaming.nl

Leuk Bevonden:
    0
    een memory card 8)

12. GalO

GalO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LOL!

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mwah als je kijkt naar prijs/kwaliteits verhouding is het een prachtige koop. Probleem is alleen dat je gewoon top of the bill wil en je dan liever meer geld uitgeeft :cool:

14. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    spiderman

15. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    True true.
    De kans dat het een goed spel was al klein maar jah :+

16. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry maar ik baal als een stekker van splinter cell, ik heb nog geen enkel normaal potje kunnen spelen, die game blijft maar hangen.... Ga het maar snel ruilen, misschien dat dat dan beter is..

Het lijkt me een enorm gave game, maar kan geen 2 minuten spelen zonder hang...

Ongetwijfeld zal deze post door mij worden geedit wanneer ik wel een goed spelende versie heb.

m-X

17. doOpY

doOpY Appel de Pappel

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had burnout gekocht voor 30 eurotjes maar......
    speel ik dat spel in 1 dag uit :{ daar heb je dus geen fuck aan ( multiplayer is wel leuk ) dus die heb ik gelijk maar weer omgeruild .
    Ik kon me centen niet terug krijgen dus moest ander spel kiezen toen heb ik Test Drive Overdrive gekozen voor 30 euro is dat nog best leuk spel alleen sturen sommige autos rete moeilijk 8)

18. XguidoX

XguidoX Guido Almighty

Leuk Bevonden:
    0
    Bfalcon had jij spijt van Sega Soccer Slam? Ik vind da echt het vetste spel dat er is alleen de leercurve is wat beperkt, zo maf maar ik vind het toch zo goed.

Ik vond :mad: Aggressive Inline :mad: tegenvallen. Ik had hem gekocht nadat ik in Xbox Magazine had gelezen hoe goed hij was, maar ik vond de gameplay zo saai dat ik hem maar weer meteen teruggebracht heb.

19. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Prisonor of War... wat een ragspel is dat zeg. Die heb ik de volgende dag geruild voor Hunter the Reckoning. Da was in het begin een erg cool spel maar na een uurtje of 5 begon het ontzettend te vervelen. Maar die heb ik alweer verkocht.

20. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    onze avatar ownt de pan uit ej scotch? :D

CTS ownage!!

Deel Deze Pagina